نمازی: مهم نیست دستیار مجیدی شده‌ام

امید نمازی، عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: برای من مهم نیست دستیار فرهاد مجیدی شده‌ام، چرا که مهم کمک کردن به تیم امید است.

نمازی: مهم نیست دستیار مجیدی شده‌ام

امید نمازی که قرار است یکی از اعضای کادر فنی تیم فوتبال امید باشد، روز گذشته (شنبه) به اردوی این تیم در تاشکند ازبکستان اضافه شد. نمازی درباره حضورش در تیم امید گفت: من بیشتر با مرتضی محصص در تماس بودم و زمانی که صحبت‌هایی برای حضورم در تیم امید شد، گفتم حاضرم بیایم و کمک کنم. در آمریکا به غیر از اردوی تیم‌های زیر 20 سال که باید به آنجا بروم، جای دیگری قرارداد ندارم.

وی افزود: با حمید استیلی نیز صحبت کردم و مذاکرات خوبی صورت گرفت و قرار شد کنار تیم امید باشم. اگر به توافق برسیم، جایگاهم در تیم امید مهم نیست. برخی‌ها می‌گویند دستیار فرهاد مجیدی شده‌ام که برای من مهم نیست، مهم کمک کردن به تیم امید است.

عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید درباره وضعیت این تیم تصریح کرد: من تنها یک جلسه در تمرین امیدها شرکت کرده‌ام و بازی اخیر دوستانه این تیم را نتوانستم ببینم. باید دو سه جلسه از تمرینات را ببینم و بررسی کنیم که وضعیت به چه صورت است. قطعاً با استعداد و همتی که بازیکنان دارند، می‌توانیم تیم یکدستی از نظر تاکتیکی داشته باشیم.

نمازی در رابطه با اینکه چقدر برای صعود تیم امید به المپیک امیدوار است، گفت: باید امیدوار بود و با این نگرش جلو رفت. اگر غیر از این باشد، از قبل شکست خورده‌اید. اگر بازی‌های دوستانه باشد و تدارکات خوب دیده شود، تیم امید می‌تواند راهی المپیک شود.

وی در پاسخ به این سؤال که حضور مربی ایرانی چون مجیدی و او چقدر می‌تواند تضمین کننده صعود تیم امید به المپیک 2020 باشد، بیان کرد: به اعتقاد من مربی که بتواند ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند، موفق می‌شود. اگر مربی هموطن و هم‌ز‌بان بازیکنان باشد، ارتباط بهتری برقرار می‌شود. بدون شک اگر تیم‌های امید و پایه بیشتر از مربیان ایرانی استفاده کنند، بهتر است.

عضو جدید کادر فنی تیم فوتبال امید کشورمان درباره کار با مجیدی گفت: همان‌طور که گفتم من یک جلسه که ریکاوری بود، در تمرین تیم امید حضور داشتم. باید بیشتر با هم باشیم و کار همدیگر را ببینیم و تعامل داشته باشیم. من به عنوان کمک ایشان در کنار تیم امید خواهم بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها