مبلغ جدید فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند اعلام شد

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران، مبلغ جدید فسخ قرارداد دروازه بان این تیم را اعلام کرد.

مبلغ جدید فسخ قرارداد علیرضا بیرانوند اعلام شد

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که این روز‌ها حواشی زیادی داشته است، با سرخپوشان به توافق رسید تا قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کند و توافقات لازم برای این کار انجام شده، اما هنوز امضای قرارداد انجام نشده که قرار است پس از بازگشت او از هنگ کنگ این اتفاق رخ دهد.

علی بیرو که پیش از شروع لیگ نوزدهم، پیشنهاداتی داشت، تصمیم گرفت تا در پرسپولیس بماند و زیر نظر گابریل کالدرون فعالیت کند. همچنین گفته می‌شد او از یک تیم ژاپنی پیشنهاد ۳۲ میلیارد تومانی دارد، اما سرانجام تصمیم گرفت تا در پرسپولیس بماند.

درباره قرارداد جدید او، مبلغ فسخ قراردادی هم در نظر گرفته شده که ۷۰۰ هزار دلار است و بیرو با پرداخت این مبلغ می‌تواند هر زمانی که خواست از جمع سرخپوشان جدا شود. این بازیکن ۲۶ ساله که ویلموتس لقب هیولا را به او داده، دروازه بان ثابت ایران است و تاکنون عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است.

محمد حسن انصاری فرد، مدیرعامل پرسپولیس در این باره می‌گوید: تمدید قرارداد او امضا نشده است، اما تفاهم کردیم و مشکلی نیست. مبلغ ۷۰۰ هزار دلار برای فسخ قرارداد هم باقی است و او پس از بازگشت به ایران اگر راغب باشد، تمدید قرارداد را انجام می‌دهیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها