تخلف یک تیم از دید سازمان لیگ کشتی پنهان مانده است

روند جذب کشتی‌گیران ملی پوش در برخی تیم های شرکت کننده در لیگ برتر کشتی آزاد با اعتراض تعدادی از باشگاه‌ها روبرو شده است.

تخلف یک تیم از دید سازمان لیگ کشتی پنهان مانده است

هادی حبیبی سرمربی تیم دانشگاه آزاد با توجه به اقدامات یکی از باشگاه‌ها در جذب ۵ آزادکار ملی‌پوش به خبرنگار مهر گفت: طبق آئین نامه رقابتهای لیگ کشتی مقرر شد هر تیم در نهایت از ۴ آزادکار ملی پوش در ترکیب خود  استفاده کند، اما یکی از تیمهای مدعی با نادیده گرفتن این قانون، اقدام به جذب پنجمین ملی پوش کرده که گویا این مساله از دید سازمان لیگ کشتی نیز پنهان مانده است.

وی تصریح کرد: سازمان لیگ فدراسیون کشتی که با شعار احیا و پویایی مسابقات لیگ از مدتها پیش اقدام به تدارکات لازم برای برپایی این رویداد داخلی کرده است باید با دقت و جدیت بیشتری در این خصوص عمل کند. مطمئنا اگر اهالی کشتی با چنین تخلفاتی روبرو شوند، نگاه‌شان به رقابتهای لیگ تغییری نخواهد کرد و در نهایت هیچگاه شاهد تنور داغ لیگ نخواهیم بود.

سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاد ادامه داد: امیدوارم سازمان لیگ در خصوص این تخلف آشکار، توضیح منطقی داشته باشد، چرا که جذب ۵ ملی پوش در قالب یکی از تیمهای مدعی به معنای این است که رسما یکی از این ملی پوشان فقط با هدف عدم جذب در تیم های دیگر به عضویت تیم مدعی درآمده است.

 طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کشتی مراسم قرعه کشی لیگ برتر روز ٢١ شهریور برگزار می‌شود. بر این اساس تیم‌های شرکت کننده تا پایان وقت اداری روز ٢٧ شهریور برای ثبت قرارداد با کشتی گیران و مربیان خود فرصت دارند.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها