قهرمان بوکس آسیا: ثوری فردی ترسو است

باتمانی گفت: اقدامات و انتصابات رئیس فدراسیون بوکس از روی ترس است.

قهرمان بوکس آسیا: ثوری فردی ترسو است

بیژن باتمانی پیشکسوت بوکس و مدال آور طلایی آسیا  درباره آخرین وضعیت تیم ملی بوکس بیان کرد: حسین ثوری رئیس فدراسیون با انتخاب های نادرست خود فدراسیون را به هم ریخته است. او فردی ترسو است که از مربیان و اطرافیان خود می ترسد. او از ابتدای حضورش در فدراسیون مربیان زیادی را جا به جا کرده است. ثوری قدرت اداره فدراسیون را ندارد و تمام پست هایی که به مربیان و کمیته فنی  داده است براساس ترس است.

او گفت: تیم ملی مربیان خوبی دارد اما ایراد مربیان آن است که مربی خود را عضو تیم ملی می داند و تعصب تیم را می کشد و به دنبال انتخاب بهترین ها نیست. فدراسیون، مربیان پیر را به عنوان مربیان رده های تیم ملی روی کار آورده است. مربی نباید روی بوکسور تعصب داشته باشد. همه  ورزشکاران از ایران هستند و چه فرقی می کند که از لرستان یا کرمانشاه باشند. فدراسیون به گونه ای مربی انتخاب کرده است که انگار بهتر از این ها در ایران نیستند.

پیشکسوت بوکس کشورمان اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور به منظور شناسایی نخبگان بوکس کشور برگزار می شود. مگر می شود تیم کرمانشاه قهرمان جوانان کشور بشود اما یک بوکسور از این شهر در تیم ملی حضور نداشته باشد! این اتفاق اصلا منطقی نیست و احتمالا باید داوری ها بسیار ضعیف باشد که تیم کرمانشاه قهرمان مسابقات کشوری شود.

او درباره تیم ملی بوکس بزرگسالان گفت: بوکسور های با تجربه ای در تیم ملی حضور دارند و امیدوارم در قهرمانی جهان نتایج قابل قبولی کسب کنند. استکی از دوستان خوب من است و امیدوارم حضورش در تیم ملی با نتایج خوب همراه شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها