طاهری: فقط برای طلا به قزاقستان می‌روم

ملی‌پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان گفت: فقط برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی به قزاقستان می‌روم.

طاهری: فقط برای طلا به قزاقستان می‌روم

رامین طاهری  درباره شرایطش برای حضور در مسابقات جهانی کشتی قزاقستان گفت: در این مدت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و من هم در چندین تورنمنت شرکت کردم و موفق به حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات جام جهانی شدم.

وی در پاسخ به این سوال که مسیر سختی را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی طی کرده و شاید خیلی‌ها حسین نوری را گزینه اصلی کادر فنی می‌دانستند، گفت: زمانی که آسیب دیدم و پایم را جراحی کردم 80 کیلوگرم بودم، اما بعد از عمل وزنم بالا رفت و به 87 کیلوگرم آمدم و از صفر شروع کردم. درست است، شاید تا همین چند وقت پیش حسین نوری گزینه اصلی بود، اما من تلاش کردم و کم نگذاشتم. مسیر سختی را طی کردم و امیدوارم بتوانم با یک مدال خوش‌رنگ مزد زحماتم را بگیرم.

دارنده 3 مدال طلای کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تصریح کرد: البته 87 کیلوگرم وزن خیلی شلوغی است، علاوه بر نوری، قادریان، فلاح و حتی ساروی هم که اکنون در 97 کیلوگرم کشتی می‌گیرد، حریفان من بودند. خیلی سخت بود، اما تلاشم را کردم و خوشحالم اعتماد کادر فنی را به دست آوردم.

طاهری در خصوص اینکه اولین تجربه حضورش در مسابقات جهانی و رقابت با حریفان نامدار و عنوان‌دارش را چطور می‌بیند، گفت: 87 کیلوگرم وزن شلوغی در جهان است و به خصوص امسال که سال کسب سهمیه المپیک است، تمام کشتی‌گیران با حداکثر آمادگی و بیشترین انگیزه گام به میدان می‌گذارند، اما من به مربیان هم گفته‌ام که فقط برای طلا به قزاقستان می‌روم.

ملی‌پوش وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی در مسابقات قهرمانی جهان خاطر نشان کرد: هیچ چیزی از حریفانم کم ندارم و با خیلی از آنها کشتی گرفته‌ام. کشتی‌گیر ترکیه‌ای که 2 سال قهرمان جهان شده است را 5 بر صفر در جام باشگاه‌های جهان شکست دادم. البته پیش از هر چیزی کسب سهمیه المپیک در اولویت قرار دارد و اگر با یک مدال خوش‌رنگ همراه شود که بهتر است.

 

منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها