محمدی: ذوب‌آهن مدعی خاموش قهرمانی است

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت که اگر بازیکنان غایب به ترکیب این تیم برگردند، آنها تبدیل به تیمی خطرناک خواهند شد.

محمدی: ذوب‌آهن مدعی خاموش قهرمانی است

هادی محمدی  با اشاره به عملکرد تیمش در دو بازی گذشته گفت: در بازی اول نتیجه خوبی برابر سایپا نگرفتیم و شکست تلخی خوردیم ولی در بازی دوم با شرایط خاصی به میدان رفتیم. همچنان برای استفاده از بازیکنان سرباز با مشکل مواجه هستیم و مصدومانی مثل ارسلان مطهری و محمدرضا خلعتبری داریم. از طرفی در بازی دوم ماکالی کریسانتوس مهاجم ما مصدوم شد و شرایط سختی در خط حمله داشتیم. اگر بازیکنان غایب برگردند ذوب‌آهن تبدیل به تیمی خطرناک خواهد شد که می‌تواند هر حریفی را به دردسر بیندازد.

وی تاکید کرد: بعد از سه باخت پیاپی برابر الاتحاد و سایپا، تساوی با پارس‌جنوبی در جم نتیجه بدی نبود و اگر تیم کامل شود قطعا نتایج بهتری خواهیم گرفت. هدف ما این است که امسال برخلاف چند فصل گذشته در نیم فصل اول نتایج خوبی بگیریم و از بازی‌های بعدی تلاش خواهیم کرد تا خوب امتیاز جمع کنیم.

محمدی در پاسخ به این پرسش که «آیا ذوب‌آهن امسال شانس قهرمانی دارد؟» اظهار داشت: خیلی‌ها در مورد مدعیان قهرمانی از تیم‌هایی مثل پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی اسم می‌برند ولی در مورد تیم خودمان باید بگویم که ذوب‌آهن مدعی خاموش قهرمانی است و می‌خواهیم بی‌سر و صدا وارد کورس قهرمانی شویم.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها