برخورد با شیطنت پیش از بازی استقلال-فولاد از طریق مراجع قضایی

مدیر مجموعه ورزشی آزادی گفت: روند ورود به استادیوم 40 سال است روند خاصی بوده و شیوه جدید نیاز به زمان دارد.

برخورد با شیطنت پیش از بازی استقلال-فولاد از طریق مراجع قضایی

قدرت الله سیف در گفت‌وگو با برنامه تهران ورزشی در خصوص چالشی که به واسطه اخبار غیررسمی فضای مجازی برای مجموعه ورزشی آزادی در بازی استقلال و فولاد به وجود آمد گفت: در ابتدا باید از تمام کسانی که روز پنجشنبه بلیت تهیه کرده بودند و به ورزشگاه آمدند تشکر کنم و همچنین از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه آنچه باید برای تسهیل ورود و حضور آن‌ها انجام می‌دادیم، به خاطر شیطنت در فضای مجازی انجام نشد. ما حدود چند ساعت قبل از بازی با جمعیت زیادی مواجه شدیم که بدون بلیت آمده بودند و این مساله باعث ایجاد اختلال شد تا نتوانیم آنطور که باید به مردم عزیز خدمات بدهیم.

سیف در مورد اینکه به نظر او چرا این شیطنت‌ها انجام می‌شود گفت: ما خیلی خوش‌بین هستیم اما اگر بدبینانه نگاه کنیم فکر می‌کنم این موضوع هدفمند بوده است. هر مرجع و هر دستگاهی می‌تواند بیاید و سایت را از تعداد بلیت‌ها و... بررسی کند. اگر بدبینانه نگاه کنیم قطعا یک هدفمندی در این موضوع می‌تواند وجود داشته باشد.

وی در ادامه گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی ورزشگاه آزادی در مناطق 5 و 22 تهران جمعیت جوانی وجود دارد که بسیاری از آنها به محض اینکه شنیده بودند بازی رایگان است از مناطق نزدیک و اطراف خودشان را به ورزشگاه رسانده بودند و به خاطر اینکه بلیت نداشتند معطل شدند.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد فرهنگ سازی برای ورود به ورزشگاه گفت: روند ورود به استادیوم 40 سال است روند خاصی بوده و شیوه جدید نیاز به زمان دارد. ما یک شبه نمی‌توانیم این مسئله را جا بیندازیم و نیاز به زمان داریم تا شیوه جدید را به مرور پیاده کنیم. در بازی پرسپولیس ـ پارس جم ما 8هزار مراجعه به سایت داشتیم اما در بازی استقلال-فولاد 18 هزار بلیت فروخته شد که این نشان می‌دهد مردم بیشتری در جریان این شیوه قرار گرفتند و امیدواریم در بازی‌های بعدی مراجعه بدون بلیت به ورزشگاه کمتر شود.

سیف در خصوص اشکالات به وجود آمده در این دو بازی گفت: ما هفته اول یک جاهایی اشکال داشتیم. عده‌ای با کارت ملی آمده بودند و در کنار آن‌هایی که بلیت داشتند و کارت ملی هم آورده بودند قرار گرفتند، اما برای هفته دوم تصمیم گرفتیم تدبیری داشته باشیم به این ترتیب که کسانی که بلیت گرفته بودند با پرینت بلیت آمدند و این بار گیت‌های ما را سبک‌تر کرد.

وی در ادامه افزود: این نکته را نیز باید بگویم؛ از طریق مراجع قضایی پیگیر سایتی که این کار را انجام داده بود هستیم و نتیجه آن را هم از طریق مراجع مربوط اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی در مورد اینکه آیا ممکن است درآمدهای ناشی از بلیت‌فروشی وسوسه‌ای برای انجام این کار باشد، گفت: ما امیدواریم این موضوع تنها یک شیطنت باشد و هدفمند نباشد. همانطور که گفتم خوش‌بین هستیم اما اگر بدبینانه ببینیم این اتفاق یک موضوع هدفمند بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها