مجللی: با رضایی درون آب رقیب هستیم و بیرون دوست

ملی‌پوش کانوی ایران گفت: من و رضایی برای قایق هزار متر رقابت می‌کنیم و هر قایقی بهتر باشد برای کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کند.

مجللی: با رضایی درون آب رقیب هستیم و بیرون دوست

مسابقات جهانی آبهای آرام به میزبانی مجارستان برگزار شد که ملی‌پوشان کشورمان در این رقابت‌ها نتوانستند سهمیه المپیک کسب کنند.

عادل مجللی که مدال برنز مسابقات جهانی را در کارنامه دارد در این دوره در ماده 200 متر راهی فینال شد اما از کسب مدال بازماند و در رده ششم جهان قرار گرفت.

وی در گفت‌وگو با فارس در این باره گفت: در مسابقات قهرمانی جهانی جهان همه کشورها با قدرت شرکت می‌کنند و سطح این مسابقات کاملا مشخص بود. 102 شرکت‌کننده در مسابقات بودند و همه برای کسب مدال می‌جنگند.

مجللی درباره اینکه آیا از رکوردی که زدی راضی هستی، عنوان کرد: ثبت رکورد بستگی به شرایط آب و هوایی دارد اما آن طور که باید آماده نبودم. به خاطر اتفاقات سیل و درگیری که در این مدت داشتم کمی مرا عقب انداخت اما اگر کمک نمی‌کردم و مدال می‌گرفتم شاید این موضوع مرا راضی نمی‌کرد.

قایقران تیم ملی کانوی ایران خاطرنشان کرد: فراموش نکنیم ما مدتی رئیس نداشتیم و اردوها هم تعطیل بود. 2 فصل را از دست دادیم. وقتی هم رئیس نباشد برنامه‌ریزی درستی هم فدراسیون نخواهد داشت. تا قایقرانی به مسیر خودش برگردد زمان‌بر است.

وی در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای مسابقات قاره‌ای کسب سهمیه المپیک چیست، خاطرنشان کرد: هنوز زمان شروع اردوها را به ما اعلام نکرده‌اند اما رئیس فدراسیون گفت یک هفته بیشتر برای استراحت زمان نداریم. من برای مسابقات قاره‌ای برنامه دارم و تلاشم این است در مسافت هزارمتر سهمیه المپیک بگیرم.

مجللی درباره اینکه نبی رضایی در مسابقات جهانی در ماده هزارمتر رقابت کرد و به نظر می‌رسد رقابت سختی بین شما و نبی رضایی برای این قایق وجود دارد، تصریح کرد: من و نبی رضایی در بیرون دوست هستیم و درون آب رقیب. رضایی ورزشکار جوان و آینده‌داری است و هر قایقی بهتر باشد راهی المپیک می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها