امید رشید: عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی تنها مشکل تیم بوکس جوانان است

سرمربی تیم بوکس جوانان گفت: مشکل بزرگ تیم ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی است.

امید رشید: عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی تنها مشکل تیم بوکس جوانان است

امید رشید  در خصوص آخرین شرایط تیم بوکس جوانان اظهار داشت: از اسفندماه سال گذشته تمرینات خود را آغاز کردیم و تا به حال 5 مرحله اردوی را پشت سر گذاشتیم. در این مدت یک اردوی 21 روزه در تهران داشتیم و در شهرهای بیجار، اردبیل، زنجان و ساری نیز اردوهای دو هفته‌ای را پشت سر گذاشتیم. البته بعد از اردوی زنجان مسابقات قهرمانی کشور را نیز برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: در آخرین اردوی خود در ساری یک هفته تمرینات خود را در ساحل انجام دادیم و مرحله دوم را نیز در ارتفاعات برگزار کردیم که خدا را شکر شرایط خوبی داشتیم. از امروز(جمعه) نیز دور جدید تمرینات تیم بوکس جوانان به مدت 2 هفته در شهر اهر برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم بوکس جوانان در خصوص شانس کسب مدال در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: اگر تا قبل از برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا، فدراسیون بتواند شرایط یک بازی تدارکاتی برون مرزی را فراهم یا تیمی را به ایران دعوت کند، شرایط را برای کسب مدال مثبت ارزیابی می‌کنم. سعی کردیم در این مدت بهترین نفرات را در اردو حفظ کنیم و در هر اردو، دو مرحله انتخابی برگزار کردیم و یک روز را به مسابقات درون اردویی اختصاص دادیم.

رشید خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم تا به حال در هیچ کدام از رده‌های تیم ملی بوکس چنین قائده‌ای رعایت شده باشد. تیم خوبی داریم و در بحث بدنسازی نیز ولی‌الله صالح نیا با سابقه درخشانش کمک خوبی به ما کرده است. مشکل تیم ما تنها عدم برگزاری مسابقات تدارکاتی است.

وی در پاسخ به این سوال که تیم جوانان با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهد داشت، گفت: فدراسیون اعلام کرده است که احتمال دارد تیم کامل به مسابقات اعزام نشود، اما امیدواریم با جلب نظر مساعد وزارت ورزش و جوانان و کمک دوستان بتوانیم با ترکیب کامل در مسابقات قهرمانی آسیا که از  28 آبان ماه در مغولستان برگزار می‌شود، حضور داشته باشیم. 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها