اعلام آمادگی ۶ نفر برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته پاراالمپیک

با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام از داوطلبان تصدی مسئولیت هیئت اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک، ۶ نفر اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی ۶ نفر برای عضویت در هیئت اجرایی کمیته پاراالمپیک

هادی رضایی که سال گذشته در مجمع انتخاباتی کمیته ملی پاراالمپیک به عنوان یکی از اعضای هیئت اجرایی انتخاب شد، بعد از گذشت چند ماه از برگزاری این مجمع، مسئولیت جدید کمیته ملی المپیک را نیز برعهده گرفت.

بر همین اساس رضایی از عضویت در هیئت اجرایی استعفا کرد تا منع قانونی برای مسئولیت جدیدش نداشته باشد. به این منظور قرار است در جریان مجمع عمومی کمیته ملی پاراالمپیک جایگزین وی در هیئت اجرایی انتخاب شود.

در همین راستا مهلتی برای ثبت نام از کاندیداهای عضویت در هیئت اجرایی کمیته ملی پاراالمپیک در نظر گرفته شد که طی آن جهانگیر فدایی، بهروز برجسته، سید محمد کاظم واعظ موسوی، امیر ماندگار فرد، الهه شیعه و فریبا محمدی برای این عضویت اعلام آمادگی کردند.

در جریان هفدهمین مجمع کمیته ملی پارالمپیک با انجام رأی گیری عضو جدید هیئت اجرایی از میان این کاندیداها انتخاب می شود. این مجمع اول مهرماه برگزار خواهد شد. همچنین مسعود اشرفی که در مجمع سال گذشته به عنوان بازرس انتخاب شده بود نیز از این مسئولیت کناره گیری کرده است و به این دلیل انتخابات لازم برای تعیین بازرس جدید نیز در مجمع مهرماه انجام خواهد شد. محمد پولادگر، جهانگیر فدایی و امیر ماندگار فرد افرادی هستند که کاندیدای این پست شده اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها