مشکل اساسی شهرخودرو برای اولین میزبانی در لیگ برتر

تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در حالی فردا پنجشنبه نخستین بازی خانگی خود را برگزار می کند که همچنان گیت‌های الکترونیکی ورزشگاه امام رضا (ع) نصب نشده است.

مشکل اساسی شهرخودرو برای اولین میزبانی در لیگ برتر

بازی تیم‌های فوتبال شهرخودرو خراسان و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب هفته دوم لیگ برتر روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اما هنوز خبری از گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه امام رضا (ع) نیست.

مسئولان هیئت فوتبال استان خراسان و آستان قدس رضوی در جلسه‌  اخیری که با باشگاه شهرخودرو برگزار کرده بودند، از رسیدن گیت‌های الکترونیکی در روز چهارشنبه به مشهد خبر دادند، اما تا این لحظه هنوز خبری از این دستگاه‌ها نیست.

امروز نیز جلسه‌ای بین هیئت فوتبال خراسان رضوی و آستان قدس و نیروی انتظامی در محل ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد و باید دید در صورت رسیدن گیت ها، این دستگاه‌ها برای بازی فردا آماده می‌شوند یا خیر.

البته پیش از این علی اکبر هاشمی جواهری، مدیر ورزشگاه امام رضا (ع)  اعلام کرده بود که ۱۶ گیت برای بازی‌های خانگی شهرخودرو نصب و استفاده می‌شود و باید دید در بازی فردای شهرخودرو و شاهین‌شهرداری بوشهر وضعیت گیت‌های الکترونیکی در ورزشگاه امام رضا (ع) چگونه خواهد بود.


 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها