پاسخ رئیس هیات اسکی استان تهران به برخی ابهامات

رئیس هیات اسکی استان تهران گفت: همه اقدامات اسکی در سطح استان تهران زیر نظر هیات است و همه با هم هدفی جز بهتر شدن وضعیت و جایگاه اسکی استان نداریم.

پاسخ رئیس هیات اسکی استان تهران به برخی ابهامات

مرتضی ساوه شمشکی رئیس هیات اسکی استان تهران در پی مصاحبه اخیر حسین ساوه شمشکی کاپیتان سابق تیم ملی و مسئول سابق کمیته استعداد یابی توضیحاتی ارائه کرد.

مرتضی ساوه شمشکی در خصوص بحث مطرح شدن همسو نبودن رئیس سابق کمیته استعدادیابی استان تهران عنوان کرد: موضوع به این صورت که تصور می شود نبوده است. به هر حال لازمه فعالیت در هر هیات استانی همکاری و همدلی صد درصدی با فدراسیون ورزشی آن رشته است و این بر کسی پوشیده نیست. در خصوص حسین ساوه شمشکی نیز نظر ایشان این بود که ممکن است این عدم همکاری صد درصدی و عدم هم نظری در روند کار خللی ایجاد کند و ما هم پذیرفتیم و کناره گیری کرد. به هر حال ممکن است افرادی که با فدراسیونهای ورزشی همکاری می کنند اختلاف نظرهایی با مسئولان داشته باشند. در برخی موارد کارها به خوبی پیش می رود و در برخی موارد نیز خود طرفین تشخیص می دهند که با هم ادامه همکاری ندهند این موضوع چیز عجیبی نیست.

وی در خصوص هزینه حدود ۵۰ میلیونی ساوه شمشکی برای جوایز اسکی بازان و ... نیز عنوان کرد: مجموعه هیات اسکی استان تهران همواره برای برگزاری منظم اردوها، برگزاری مسابقات و حق الزحمه مربیان اهتمام کامل را داشته است. در جشنواره همگانی استعدادیابی سال۹۵ که ایشان مد نظرشان بوده نیز حدود ۵۰۰ نفر ورزشکار، والدین و خانواده ها از استان تهران شرکت کردند. این جشنواره با دستورالعمل دفتر استعدادیابی وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون اسکی،اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و با همکاری هیات های حوزه و شهرستان و مدارس تخصصی و کانون اسکی شمشک و دربندسر برگزار شد که البته حدود ۵۰ نفر از میان آنها انتخاب شدند که طی ۱۰ روز در سال ۹۶ در اردو تمرینات خود را پیگیری کردند و کلیه هزینه های اردو توسط هیات اسکی پرداخت شد. البته در پایان روز آخر جوایزی از طرف حسین ساوه شمشکی و دوستانش به آنها اهدا شد که من در خصوص قیمت و هزینه آن اطلاعاتی ندارم.

وی تصریح کرد: مطمئن باشید همه اقدامات اسکی در سطح استان تهران زیر نظر هیات است. به هر حال هر کس گوشه ای از کار را گرفته و همه با هم هدفی جز  بهتر شدن وضعیت و جایگاه اسکی استان نداریم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها