لیگ برتر انگلیس| چلسی اولین پیروزی‌ فصلش را در خانه نوریچ کسب کرد

آبی‌پوشان لندن در سومین هفته از لیگ برتر فوتبال انگلیس موفق شدند اولین برد خود را به ثبت برسانند.

لیگ برتر انگلیس| چلسی اولین پیروزی‌ فصلش را در خانه نوریچ کسب کرد

در آغاز هفته سوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امروز (شنبه) تیم فوتبال چلسی میهمان نوریچ بود و تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد.

در این بازی چلسی خیلی زود و در همان دقیقه سوم توسط تامی آبراهام به گل رسید. برتری شاگردان فرانک لمپارد اما تنها سه دقیقه دوام آورد چرا که تاد کانتول در دقیقه ششم کار را برای نوریچ به تساوی کشاند.

چلسی بار دیگر در دقیقه 17 توسط میسون ماونت پیش افتاد اما این بار هم برتری‌اش خیلی پابرجا نبود و تیمو پوکی با گلزنی در دقیقه 30 نتیجه را 2 - 2 مساوی کرد. در نهایت تامی آبراهام در دقیقه 68 دومین گل خود و سومین گل چلسی را به ثمر رساند تا بعد از دو تلاش نافرجام، چلسی سرانجام اولین برد خود را در یک بازی رسمی با هدایت لمپارد کسب کند.

نکته جالب این بازی حضور پدرو در ترکیب اصلی تیم بود اما این بازیکن هنگامی که قبل از بازی مشغول گرم کردن بود، دچار مصدومیت شد و جای خود را به بارکلی داد. پدرو در ادامه از روی سکو تماشاگر پیروزی هم‌تیمی‌هایش بود.

با این نتیجه چلسی 4 امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

در ادامه بازی‌های هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امروز 4 دیدار از ساعت 18:30 به وقت تهران برگزار می‌شود که در مهمترین‌شان منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف کریستال پالاس می‌رود. در بازی دیگر برایتون در دیداری که علیرضا جهانبخش در آن حضور نخواهد داشت (نام او در فهرست 18 نفره نیست) میزبان ساوتهمپتون خواهد بود. همچنین واتفورد از وستهام پذیرایی می‌کند و شفیلدیونایتد تازه صعود کرده هم در خانه به مصاف لسترسیتی خواهد رفت. در آخرین و مهمترین بازی امروز لیگ برتر انگلیس نیز از ساعت 21 لیورپول در ورزشگاه آنفیلد روبه‌روی آرسنال قرار می‌‌گیرد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها