درودگر: پخش دیجیتال حق فوتبال است

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال گفت: در مورد پخش دیجیتال قانون اساسی پیش بینی نداشته و این حق قوتبال است و فدراسیون فوتبال آنگونه که به نفع فوتبال و با تعامل با رسانه‌ها است، حل خواهد کرد.

درودگر: پخش دیجیتال حق فوتبال است

صادق درودگر در حاشیه اجازه تصویر برداری به برخی از رسانه‌ها داده نشده است، گفت: چه کسی این را گفته است؟ حتما کسانی که می‌گویند اطلاعات‌شان بیشتر از من است. ما همه به رسانه ها مدیونیم. فوتبال را رسانه ها پوشش می‌دهند و نقش بسزایی در رشد و شکوفایی ورزش بخصوص فوتبال دارند. فوتبال حرفه‌ای بدون وجود رسانه‌ها معنا و مفهومی ندارد. اما برنامه ریزی در تسهیل ورود رسانه‌ها و هم منظم شدن آنها باید انجام شود.

وی ادامه داد: یک زمانی در بازی های آسیایی برای ورود رسانه ها با مشکلاتی روبرو بودیم که این مربوط به رسانه ها نبود بلکه نقص از ما بود که آموزش لازم را نداده بودیم. الان هم اتفاق جدید در فوتبال رخ می‌دهد که به نفع رسانه ها فوتبال است و می دانم که این موضوع را رسانه‌ها درک می‌کنند. بابت هرگونه ناهماهنگی هم عذرخواهی می کنم. شما به فوتبال کمک می‌کنید و بستر را فراهم می‌کنید.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ در مورد اینکه فکر نمی‌کنید این مشکلات باید قبل از آغاز لیگ حل می‌شد، گفت: هرگونه شروعی به شرطی که پایان خوبی داشته باشد، برای همه ما خوب است. اگر ما نتوانستیم در زمان مقرر این کار را نکردیم، دلیلش بر عدم انجام نبود. ما کار خود را از 8 کاه قبل آغاز کردیم و به IPTV نامه زدیم. به هرحال یک سوئ تفاهمات بین ما و شرکت‌ها وجود داشته، اما به هرحال برنامه ریزی می‌کنیم که حضور شما پر رنگ تر باشد.

درودگر در مورد اینکه آیا دسته بندی‌هایی بین صدا و سیما و سایر رسانه‌ها صورت گرفته است، یا خیر، گفت: پخش مستقیم در قانون برای صدا و سیما پیش بینی شده است و مجلس هم دولت را در برنامه ششم موظف کرده است که حق پخش را بدهد، اما به هرحال این اتفاق نیفتاده است. در مورد پخش دیجیتال قانون اساسی پیش بینی نکرده و این حق فوتبال است و فدراسیون این موضوع را فوتبال آنگونه که به نفع فوتبال و با تعامل با رسانه‌ها است، حل خواهد کردریال اما فعلا خواهش کردیم که کسی مسابقات را دیجیتالی پوشش ندهد.

وی در مورد اینکه برای این فصل اسپانسر دارید یا خیر، گفت: در قرارداد فصل قبل اسپانسرها آمده است. طبق قرارداد 50 درصد برای همراه اول است و 50 درصد بقیه را می‌توانیم به جاهای دیگر بدهیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها