کعبی: با توپ‌های عجیبی بازی می‌کنیم

عقیل کعبی، مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم به جمع بازیکنان پیوست که از کیفیت توپ‌های نوزدهمین دوره لیگ برتر انتقاد می‌کنند.

کعبی: با توپ‌های عجیبی بازی می‌کنیم

عقیل کعبی با اشاره به پیروزی تیمش برابر فولاد در هفته اول لیگ برتر گفت: بازی سختی بود چون همیشه بازی‌های ابتدایی به خاطر شرایط بدنی تیم‌ها، بار  فنی بالایی ندارد. خوشحالم که در این بازی بیرون از خانه سه امتیاز مهم گرفتیم و امیدوارم خیلی زود به فرم مطلوب خودمان برسیم و خوب امتیاز بگیریم. فولاد هم تیم خوبی است که در این بازی چند موقعیت خوب داشت، خوشبختانه دروازه‌بان و دیگر بازیکنان ما هم عملکرد خوبی داشتند و برد مهمی را در اهواز به دست آوردیم.

وی با اشاره به گل فوق‌العاده‌ای که در این بازی به ثمر رساند، تأکید کرد: در این بازی بعد از چند سال در پست دفاع چپ بازی کردم و شرایطم سخت بود، ولی خدا را شکر می‌کنم که گل زیبایی زدم، حتی اگر بازیکن حریف هم چنین گلی می‌زد برایش دست می‌زدم. امیدوارم این گل نامزد جایزه پوشکاش شود و اگر این جایزه را بگیرم عالی می‌شود.

مدافع تیم فوتبال صنعت‌ نفت با انتقاد از کیفیت توپ‌های لیگ برتر تصریح کرد: ما با عجیب‌ترین توپ‌ها بازی می‌کنیم که روی زمین به شدت سنگین هستند و فرم پیچیده‌ای دارند. اگر با توپ‌های سال گذشته بازی می‌کردیم ضربه من تبدیل به گل نمی‌شد. خیلی از بازیکنان هم به کیفیت این توپ‌ها اعتراض کرده‌اند و امیدوارم فکری به حال این موضوع شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها