پایان کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان

تیم دوچرخه سواری سپاهان اصفهان بدون کسب عنوان و رتبه به کار خود در تور بین المللی اندونزی پایان داد.

پایان کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان

تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی در ۵ مرحله برگزار شد که تیم سپاهان اصفهان به عنوان اولین باشگاه ایرانی در فصل سال ۲۰۱۹ این رشته طلسم بی سفری رکابزنان را شکست و راهی این تور شد. دوچرخه سواران تیم سپاهان که اولین رویداد بین المللی خود را در این فصل تجربه می کردند نتوانستند عناوین قابل توجهی را برای خود ثبت کنند. 

پنجمین و آخرین مرحله از این تور بین المللی امروز جمعه اول شهریور ماه با قهرمانی رکابزنی از استرالیا برگزار شد. پس از وی نماینده هلند دوم و امیر کلاهدوز رکابزن ایرانی عضو تیم باشگاه تی یوآن چین به عنوان نفر سوم از خط پایان گذر کرد. در این مرحله محسن رحمانی از تیم سپاهان چهل و دوم، محمد گنج خانلو پنجاهم و بهنام آرین پنجاه و چهارم شدند. امیرحسین جمشیدیان نیز نتوانست مسابقه خود را به اتمام برساند. 

در پایان این تور پنج مرحله ای، عنوان بهترین دوچرخه سوار و پیراهن طلایی تور به رکابزنی از فرانسه رسید. همین دوچرخه سوار فرانسوی عضو تیم باشگاهی کیوآن چین پیراهن کوهستان را هم بر تن کرد. امیر کلاهدوز بعد از وی در رده دوم بخش کوهستان قرار گرفت. 

در بخش پیراهن امتیازی، دوچرخه سواری از آفریقای جنوبی اول شد و کلاهدوز دوچرخه سوار ایرانی عضو باشگاه تی یوآن چین در رده هشتم قرار گرفت. 

در مجموع بخش تیمی، تیم هایی از مالزی اول و دوم شدند، تیم کینان ژاپن سوم و سپاهان اصفهان در رده پانزدهم ایستادند. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها