معمای شماره ۷ پرسپولیس

سرانجام جونیور مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس همراه با بازیکنان این تیم تمرین کرد.

معمای شماره ۷ پرسپولیس

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان تاریخ آغاز نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اعلام و قرار شد دیدار افتتاحیه لیگ بین تیم‌های پرسپولیس - پارس جنوبی‌جم ۳۱ مردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

گابریل کالدرون سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی خواهان جذب یک مهاجم خارجی بود و توانست پیش از شروع لیگ نوزدهم خوزه جونیور برزیلی را جذب کند.

معمای شماره ۷ پرسپولیس


 

این بازیکن برزیلی روز گذشته در تمرین پرسپولیس حاضر شد. جونیور در تیم فوتبال پرسپولیس پیراهن شماره ۷ را بر تن می‌کند. ابتدا این بازیکن خواهان پیراهن شماره ۹ یا ۹۹ پرسپولیس شد، اما زمانی که دید پیراهن شماره ۷ خالی است اعلام کرد که در لیگ نوزدهم از این شماره استفاده خواهد کرد.

 

خیلی از هواداران پرسپولیس اعتقاد دارند که پیراهن شماره ۷ این تیم بعد از علی پروین اسطوره سرخپوشان پایتخت نفرین شده و هر بازیکنی که آن را بر تن کند عملکردی در حد ستاره نخواهد داشت.

حال باید دید جونیور که پیش از حضور در تهران قول گلزنی به هواداران پرسپولیس داده است می‌تواند طلسم شکنی و به قول خود وفا کند یا خیر.

گفتنی است هنوز مجوز بازی جونیور در لیگ برتر فوتبال ایران صادر نشده است، اما طبق اعلام مسئولان باشگاه پرسپولیس ITC این بازیکن پیش از دیدار افتتاحیه لیگ صادر می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها