سانچس در آستانه انتقال قرضی به اینتر/ شماره پیراهن الکسیس مشخص شد

مهاجم شیلیایی شیاطین سرخ تا پیوستن قرضی به اینتر فاصله چندانی ندارد.

سانچس در آستانه انتقال قرضی به اینتر/ شماره پیراهن الکسیس مشخص شد

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داد الکسیس سانچس در آستانه پیوستن به اینتر قرار دارد و جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی این باشگاه سخت روی نهایی شدن این انتقال کار می‌کند. مدیران باشگاه اینتر که اخیراً موفق شدند روملو لوکاکو را در ازای 75 میلیون یورو از منچستریونایتد به خدمت بگیرند، امیدوار هستند تا دومین بازیکن را هم از این باشگاه انگلیسی جذب کنند.

طبق این گزارش، سانچس با قرارداد قرضی یک ساله با قابلیت خرید راهی اینتر خواهد شد و شماره «7» نراتزوری هم به وی می‌رسد. همچنین در صورت عملی شدن این انتقال، باشگاه منچستریونایتد نیمی از دستمزد این مهاجم شیلیایی که 505 هزار پوند در هفته است را خواهد پرداخت. مدیران باشگاه اینتر می‌خواهند انتقال الکسیس تا 48 سال آینده به سرانجام برسد.

مذاکرات بین دو باشگاه برای انتقال سانچس 30 ساله به اینتر به صورت فشرده در جریان است و این بازیکن می‌تواند پس از 8 سال به فوتبال باشگاهی ایتالیا بازگردد. فرناندو فلیچویچ، مدیر برنامه‌های سانچس هم که برای مذاکره با مدیران منچستریونایتد به انگلیس سفر کرده، نقش مهمی در عملی شدن این انتقال خواهد داشت.

این مهاجم شیلیایی که نتوانسته در منچستریونایتد رضایت کادر فنی و هواداران این تیم را جلب کند، پیش از پیوستن به بارسلونا در سال 2011، به مدت 5 سال عضو تیم اودینزه ایتالیا بود.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها