تقدیر از حریف ایران پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا

پس از قهرمانی تیم ملی فوتبال بحرین در رقابت‌های غرب آسیا وزارت ورزش این کشور با برگزاری مراسمی از اعضای تیم ملی بحرین قدردانی کرد.

تقدیر از حریف ایران پس از قهرمانی در مسابقات غرب آسیا

در مراسم تقدیر از اعضای تیم ملی فوتبال بحرین، ضمن اهدای جوایزی به بازیکنان این تیم که برای نخستین بار عنوان قهرمانی مسابقات غرب آسیا را کسب کردند بر ضرورت ادامه روند آماده‌سازی این تیم برای حضور قدرتمندانه در مرحله مقدماتی مسابقات جام جهانی تاکید شد.

کارشناسان فوتبال بحرین هم در مصاحبه‌های مختلف با تاکید بر عملکرد درخشان این تیم در مسابقات غرب آسیا خصوصا شکست عراق در فینال رقابت‌ها و کسب عنوان قهرمانی نسبت به موفقیت بحرین در مسابقات آتی اظهار امیدواری کردند.

غازی الکواری بازیکن سابق تیم ملی بحرین در این خصوص گفت: دیگر هیچ چیز غیرممکنی وجود ندارد. حقیقت این است که احترام زیادی در این جام کسب کردیم و عراق را که یکی از حریفان ما در مرحله مقدماتی است در خانه خودش شکست دادیم. این مسئله نشان می‌دهد که اگر اعتماد به‌نفس لازم را داشته باشیم می‌توانیم از این گروه صعود کنیم. به تمامی حریفان‌مان احترام می‌گذاریم اما نمایش فنی تیم بحرین در این رقابت‌ها بسیار شایسته و امیدوارکننده بود. ما تیم مدعی خواهیم بود و می‌توانیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم.

تیم ملی بحرین یکی از حریفان ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های جام جهانی است که در گروه سوم با عراق نیز همگروه است. ایران، عراق و بحرین جدی‌ترین مدعیان صعود در این گروه محسوب می‌شوند.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها