میزان جرائم مالی متخلفان فوتبالی از سوی کمیته انضباطی مشخص شد

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال میزان جرائم مالی در نظر گرفته شده برای متخلفان را در لیگ‌های مختلف اعلام کرد.

میزان جرائم مالی متخلفان فوتبالی از سوی کمیته انضباطی مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در سال‌های اخیر جرائم مالی مختلفی را برای بازیکنان، مربیان و باشگاه‌های متخلف در نظر گرفته و برخی اهالی فوتبال اخذ این جرائم را یکی از راه‌های درآمدزایی فدراسیون می‌دانند.

از طرفی با توجه به افزایش میزان تخلفات، بی شک میزان جرائم مالی هم به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد و کمیته انضباطی با این وسیله سعی می‌کند متخلفان را نسبت به تکرار رفتار‌هایی که سبب جریمه آن‌ها می‌شود متنبه کند.

اسماعیل حسن زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز (یک شنبه) در جریان نشست خبری خود درباره میزان جرائم مالی در فصل گذشته دست به افشاگری زده و اعلام کرد: این مبلغ برای تمام لیگ‌های فوتبال، فوتسال، فوتبال ساحلی، لیگ برتر، لیگ یک، لیگ ۲، لیگ سه، زیرگروه، جوانان، نوجوانان، بانوان در تمام رده‌ها در فصل گذشته حدود ۴ میلیارد تومان بود.

او افزود: البته فدراسیون با این جریمه‌ها درآمدزایی نمی‌کند. به عنوان مثال برای اعزام تیم نوجوانان به هند و حضور در تورنمنت باید‌های مختلف هزینه زیادی را تقبل کنیم که شاید هزینه اعزام یک تیم به کشور‌های خارجی ۵ برابر این ۴ میلیارد باشد. با این وجود نخستین جریمه‌ای که کمیته انضباطی می‌تواند برای باشگاه‌ها در نظر بگیرد همین تنبیه مالی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها