کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان : کره باتجربه‌تر بود

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان پس از شکست مقابل کره جنوبی گفت: بازی را خوب آغاز کردیم اما کره از تیم ما با تجربه‌تر بود.

کاپیتان تیم ملی والیبال بانوان : کره باتجربه‌تر بود

مائده برهانی بعد از شکست تیم ملی والیبال بانوان ایران برابر کره‌جنوبی گفت: یک بازی خیلی سخت داشتیم. در زمینی به میدان رفتیم که هواداران حریف حضور داشتند و ما با آن خیلی آشنا نبودیم. برابر تیمی به میدان رفتیم که به نظر من یکی از فینالیست‌های مسابقات خواهد بود و برای قهرمانی در این مسابقات حضور دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود اضافه کرد: در شروع نمایش خوبی داشتیم اما تیم کره با تجربه‌تر از ما بود و در زدن سرویس خیلی بهتر از ما عمل کردند و ما را به چالش کشیدند. در ادامه نتوانستیم مانند ابتدای مسابقه عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی در بخش بعدی صحبت‌های خود درباره ادامه تورنمنت، تصریح کرد: شکست دادن کره یکی از اهداف ما بود اما تورنمنت تازه شروع شده است و یک بازی مهم برابر هنگ‌کنگ داریم و با شکست این تیم، وضعیت تیم ما به حالت خوب اولیه باز خواهد گشت. یک روز فرصت ریکاوری و استراحت داریم و همه بازیکنان دوست دارند وضعیت بهتری داشته باشند و برای این کار تلاش می‌کنیم.

برهانی در پایان صحبت‌های خود اضافه کرد: والیبال بانوان ایران پیشرفت بسیاری کرده و این موضوع در خیلی از صحنه‌های این مسابقه مشخص بود. امیدوارم برابر چین‌تایپه، قزاقستان، هنگ‌کنگ و تیم‌هایی از این دست، به پیروزی دست پیدا کنیم تا پیشرفت ما ملموس‌تر شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها