صادقی: خطیر دراندازه‌ای نیست که در مورد من حرف بزند

کاپیتان اسبق استقلال تهران گفت:‌ من فوتبالم را با افتخار بازی کردم و دوست ندارم وارد این سیستم شوم.

صادقی: خطیر دراندازه‌ای نیست که در مورد من حرف بزند

امیرحسین صادقی در مورد اظهارات امروز علی خطیر معاون سابق باشگاه استقلال تهران علیه او گفت: من کجا با او صحبت انجام دادم؟ اگر تلفن من را دارد، یک پرینت بگیرد و تلفنی که از آن به من زنگ زده شده را به مردم نشان بدهد. یعنی امیرحسین صادقی آنقدر کوچک شده که برای بازگشتش به استقلال با او صحبت کند؟ نمی‌دانم چه بگویم. یک جاهایی حرف حقیقت برای یکسری آدم‌ها تلخ می‌شود و آنها دنبال دردهایش می‌گردند. حالا خوب است خودش قبول کرده که در هیجانات بازی بوده که این حرف‌ها را زده، حالا یا به شوخی بوده و یا جدی، فرقی نمی‌‌کند!

صادقی در ادامه گفت: من او را دو بار و فقط در استادیوم دیدم، اگر جای دیگر بوده بیاید و بگوید. از این صحبت‌ها زیاد است، آدمی که در حال افتادن است به همه چیز و همه جا دست می‌اندازد. او از من نمی‌تواند ناراحتی داشته باشد چون شخصیت این را ندارد که بخواهد با من برخوردی داشته باشد و در حد و اندازه‌هایی نیست که بخواهد در مورد من صحبت کند. حال آدم از این وضعیت فوتبال به هم می‌خورد، آدم یک جاهایی پشیمان می‌شود که چرا چنین اتفاق‌هایی در زندگی‌اش افتاده است. دو سه بار از خطیر و کارهایشان انتقاد کردم، البته او زحمت کشیده و این را همه جا گفته‌ام که او زحمت کشیده، ولی یکسری کارهای اشتباه دارد و باید انتقادپذیر باشد، همانطور که ما بازیکنان هم در بازی‌ها انتقادپذیر هستیم، او هم باید انتقادپذیر و جوابگو باشد. من گفتم روی سکو در مورد بازیکن او صحبت‌های بدی می‌کردند اما به او برخورده و جواب داده است.

صادقی در مورد اینکه آیا قصد بازگشت به فوتبال را به عنوان مربی یا بازیکن ندارد، گفت: بارها گفته‌ام که هیچ  علاقه‌ای ندارم به این فوتبال وارد شوم، فقط می‌خواهم یک سال بازی کنم که آن هم به خاطر پسر کوچکم است. هیچ  علاقه‌ای به فوتبال ایران ندارم، نه در کار مربیگری و نه در کار دیگر و نه در لیگ برتر و نه جای دیگر. حالم از این فوتبال و عواملی که در آن مشغول کار هستند به هم می‌خورد.

وی افزود: حواشی و لابی‌های زیادی در این فوتبال باید انجام شود و باید پا روی خیلی چیزها بگذارید. من فوتبالم را با افتخار بازی کردم و دوست ندارم وارد این سیستم شوم. اگر بشود به خاطر پسر کوچکم یک سال بازی می‌کنم و اگر نشود این کار را انجام نمی‌دهم. فعلا مشخص نیست که کجا بازی کنم، احتیاج به لابی زیادی هست، حتی برای بازیکنی مثل من. من چنین آدمی نیستم. این وضعیت با شرایط من جور درنمی‌آید. با کسی هم در این مورد صحبت نکرده‌ام، اما دو سه نفر از دوستان من هستند که برای این کار رایزنی‌هایی انجام می‌دهند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها