مهدی ترابی از پرسپولیس رفتنی شد؟

پاسخ نگران‌کننده ترابی: شاید آخرین سال حضورم در پرسپولیس باشد.

مهدی ترابی از پرسپولیس رفتنی شد؟

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت، قراردادی با این باشگاه ندارد و شاید آخرین سال حضورش در جمع سرخپوشان باشد.

مهدی ترابی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان اظهار داشت: اول اینکه به هواداران تبریک می‌گویم که آمدند و از تیم حمایت کردند. کورسی است که باید ادامه دهیم و استقلال در صدر جدول است. می‌توانم بگویم فرمان دست آنهاست، اما امیدوارم در ۹ بازی باقیمانده تمرکز بهتری داشته باشیم و امتیازات را جمع کنیم و آخر فصل قهرمان شویم.

وی درباره اینکه در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد، گفت: من قرارداد ندارم و صحبتی با ما نشده است. دوست داریم اتفاقاتی بیفتد اما هیچ صحبتی نشده است. تمدیدی‌های ما زیاد است و با ما صحبتی نشده است. شاید سال آخر ما در پرسپولیس باشد و امیدوارم با جام باشد.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که دوست دارد در پرسپولیس بماند یا خیر، تأکید کرد: قطعاً دوست دارم.

ترابی درباره اینکه آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد، خاطر نشان کرد: دوست ندارم از الان در موردش صحبت کنم.

وی راجع به شروع اردوی تیم ملی از فردا گفت: فعلاً که لیست را ندیده‌ایم و اگر دعوت شدیم می‌رویم تا ان‌شاءالله اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در مورد میزان پرداختی باشگاه گفت: اوضاع خراب است. از پارسال طلب داریم و امسال هم نزدیک به ۴۰ درصد پول داده‌اند. از سال قبل نیز ۵۰ درصد آپشن‌ها مانده است.

ترابی درباره بازیکنان جدید مانند ارونوف توضیح داد: بازیکنان جدید همگی خوب بودند. امیدوارم همینطور ادامه دهند و آخر فصل جام را به هواداران هدیه دهیم.

منبع: خبر آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها