نمادهای غیر ورزشی ورزشگاه نقش جهان حذف شد/ سپاهان 26 بهمن‌ماه میزبان الهلال است

مدیرعامل باشگاه سپاهان به روزنامه عربستانی گفت: درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای حذف نمادهای غیرورزشی ورزشگاه نقش جهان را اجابت کردیم.

نمادهای غیر ورزشی ورزشگاه نقش جهان حذف شد/ سپاهان 26 بهمن‌ماه میزبان الهلال است

 

منوچهر نیکفر درباره میزبانی باشگاه سپاهان از الهلال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به روزنامه الریاضیه عربستان گفت: ما درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) برای حذف نمادهای غیرورزشی ورزشگاه نقش جهان را اجابت کردیم و اکنون مجوز رسمی برای برگزاری بازی با الهلال در این ورزشگاه را در اختیار داریم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان درباره دیدار روز پنجشنبه با الهلال اظهار داشت: این یک بازی بسیار سخت خواهد بود، زیرا با یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا بازی می‌کنیم و قدرت‌شان را به خوبی می‌دانیم. الهلال با وجود مصدومیت نیمار تحت تأثیر غیبت این بازیکن قرار نگرفته است، البته سپاهان هم یک تیم خوب است و می‌خواهیم با جاه‌طلبی تا مرحله نهایی لیگ قهرمانان آسیا پیش برویم.

بازی رفت تیم‌های الهلال و سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز پنجشنبه 26 بهمن در ورزشگاه نقش جهان اصفهان و بازی برگشت نیز 3 اسفند در ریاض و ورزشگاه جدید الهلال (کینگ‌دام آره‌نا) برگزار می‌شوند.

منبع: تسنیم

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها