شروع مجدد مذاکرات پرسپولیس با برانکو بعد از جام ملت‌های آسیا

باشگاه پرسپولیس در انتظار طی‌ شدن روند اداری کارهای برانکو و نتایج عمان!

شروع مجدد مذاکرات پرسپولیس با برانکو بعد از جام ملت‌های آسیا

باشگاه پرسپولیس برای شروع مجدد مذاکرات با برانکو باید منتظر طی‌شدن پروسه اداری و بازی‌های تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا باشد.

باشگاه پرسپولیس برای جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ و شروع مذاکرات مجدد با این مربی، روز پنجشنبه، باقی‌مانده جرائم مالیاتی این مربی کروات را پرداخت کرد تا در نهایت پس از چند سال مشکل مالیاتی او به‌طور کامل حل شود.

پرسپولیسی‌ها پس از پرداخت مالیات برانکو در انتظار صدور مفاصاحساب مالیاتی این مربی هستند که گفته می‌شود طی امروز یا فردا کارهای اداری آن انجام خواهد شد و به این ترتیب ممنوع‌الخروجی این مربی کروات نیز برطرف خواهد شد.

نماینده برانکو پس از دریافت مفاصاحساب مالیاتی این مربی مدارک را به سفارت کرواسی در تهران تحویل خواهد داد. مرحله بعدی مذاکره با برانکو است و پرسپولیسی‌ها باید در انتظار نتایج تیم ملی عمان در جام ملت‌های آسیا بمانند تا در زمان مناسب بار دیگر با برانکو ایوانکوویچ پای میز مذاکره بنشینند، در واقع زمان مذاکره با برانکو ارتباط مستقیمی با نتایج عمان و شرایط برانکو دارد.

با تصمیم هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس قرار است در دور جدید رضا درویش با این مربی وارد مذاکره شود.

تیم ملی عمان با هدایت برانکو 26 دی ماه، اول و 5 بهمن‌ماه در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به‌ترتیب به مصاف عربستان، قرقیزستان و تایلند خواهد رفت.

منبع: تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها