پرده‌برداری خداداد عزیزی درباره جادوگری در فوتبال تا حذف علی دایی و کریم باقری

حرف‌های داغ خداداد عزیزی درباره جادوگری و پشت‌پرده حذف علی دایی و کریم باقری.

پرده‌برداری خداداد عزیزی درباره جادوگری در فوتبال تا حذف علی دایی و کریم باقری

اطلاعات آنلاین پیرامون تیم ملی و همچنین مسایل مختلف فوتبال با «خداداد عزیزی» یکی از اعضای کادر تیم ملی گفت‌وگویی را انجام داده که در ادامه می خوانید:

امثال علی دایی، کریم باقری، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی کیا و ... بله قربان گو نیستند و جلوی هر کسی سر خم نمی کنند. آدم هایی هم که فوتبال را در دست گرفته اند هم بلد نیستند با این نفرات کار کنند.

می دانید چرا؟ چون این افراد نه با دلال ها پیمان می بندند و نه با جادوگران و ...اهل زد و بند هم نیستند. امروز درباره رفتارهای برخی آدم‌ها که در فوتبال ایران فعالیت دارند مسایلی می شنوم که از تعجب آدم شاخ در می آورد. آنقدر درگیر دلالی و جادوگری و ... شده اند که روزگار فوتبال را سیاه کرده اند. 

این مسایل با فرهنگ ما و با دین ما همخوانی ندارد. خود من هم قلبا کار کردن در این فوتبال را دوست ندارم اما فعلا به دلیل حرفی که زده ایم و شرایطی که تیم ملی دارد هستیم و در حد توان مان کمک می کنیم.

می دانید چرا؟ چون این افراد نه با دلال ها پیمان می بندند و نه با جادوگران و ...اهل زد و بند هم نیستند. امروز درباره رفتارهای برخی آدم‌ها که در فوتبال ایران فعالیت دارند مسایلی می شنوم که از تعجب آدم شاخ در می آورد. 

آنقدر درگیر دلالی و جادوگری و ... شده اند که روزگار فوتبال را سیاه کرده اند. این مسایل با فرهنگ ما و با دین ما همخوانی ندارد. خود من هم قلبا کار کردن در این فوتبال را دوست ندارم اما فعلا به دلیل حرفی که زده ایم و شرایطی که تیم ملی دارد هستیم و در حد توان مان کمک می کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها