والورده: مسی اولین بازی فصل بارسلونا را از دست می‌دهد/ نمی‌شود هر روز با جورج کلونی مقایسه شوم

سرمربی بارسلونا اعلام کرد که کاپیتان تیمش در اولین بازی رسمی این تیم در فصل جدید حضور نخواهد داشت.

 والورده: مسی اولین بازی فصل بارسلونا را از دست می‌دهد/ نمی‌شود هر روز با جورج کلونی مقایسه شوم

به نقل از سایت ESPN، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید که نمی‌خواهد سلامت لیونل مسی را با میدان دادن به او برای بازی امشب (جمعه) مقابل اتلتیک بیلبائو به خطر بیندازد. فهرست بازیکنان بارسلونا برای اولین بازی این تیم در فصل جدید لالیگا اعلام شد که در آن نام لیونل مسی دیده نمی‌شود. مسی در تمرینات هفته گذشته بارسایی‌ها از ناحیه ساق پا مصدوم شد و به همین دلیل دو بازی این تیم مقابل ناپولی در آمریکا را از دست داد. در واقع او در هیچ‌کدام از بازی‌های تدارکاتی پیش‌فصل بارسلونا بازی نکرده و از زمان حضورش در تیم ملی آرژانتین در رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا به میدان نرفته است. او اکنون هم در حال ریکاوری است و طبق اعلام والورده بازی امشب تیمش در ورزشگاه سن‌مامس را نیز از دست خواهد داد.

والورده گفت: ما نمی‌خواهیم سلامت هیچ‌کدام از بازیکنان‌مان را به خطر بیندازیم به خصوص لئو. او هنوز با تیم تمرین نکرده است و دارد ریکاوری می‌کند. به همین دلیل او مانند سایر بازیکنان تیم آماده نیست. ما کمی صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود، اما مسی دارد خیلی خوب ریکاوری می‌کند.

مسی ممکن است برای اولین بازی خانگی بارسلونا در فصل جدید برگردد. این بازی سوم شهریور در ورزشگاه نوکمپ مقابل رئال بتیس برگزار خواهد شد.

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها