مومنی : تلکه بگیرها را از آکادمی استقلال اخراج کردم

مدیر سابق آکادمی استقلال گفت: آقای فتحی زمان مدیریت ما هم قول و وعده زیاد داد اما هیچ یک را عملی نکرد.

مومنی : تلکه بگیرها را از آکادمی استقلال اخراج کردم

محمد مومنی  در واکنش به مصاحبه اصغر حاجیلو راجع به آکادمی باشگاه استقلال تهران گفت: ایشان می گوید قرار است دیدگاه به آکادمی را تغییر دهد. من از او سوال می کنم چه دیدگاهی در باره آکادمی وجود دارد که بخواهد تغییر کند؟ نباید با ابهام و طعنه صحبت کرد تا مردم تصور کنند در گذشته اتفاقات بدی افتاده و آقایان در باره آن سکوت می کنند.

وی افزود: تاکید می کنم که آقایان فتحی، حاجیلو و یا هر عزیز دیگری اگر از ۱۰ ماه مدیریت من در آکادمی تخلف مالی، اخلاقی و یا هر مورد دیگری دارند همین امروز و با سند آن را منتشر کنند و اگر ندارند لطفا هرگز با کنایه در خصوص گذشته ای که به دوران مدیریت من باز می گردد صحبت نکنند و تمرکزشان را روی کار خودشان بگذارند.

مدیر پیشین آکادمی استقلال اضافه کرد: آقای حاجیلو همان میز و صندلی که پشت آن می‌نشینند و در باره بچه های شهرداری صحبت می کنید، همان ورزشگاه امام رضا که در آن مانور می دهید حاصل زحمت بچه های شهرداری است وگرنه این مجموعه همان مخروبه ای بود که به من تحویل دادید.

مومنی در ادامه بیان داشت: آقای حاجیلو می گوید فتحی قول مساعدت داده و قرار است برای آکادمی بودجه ای تخصیص دهد. اولا آقای فتحی به ما هم قول و وعده زیاد داد اما هیچ کدام را عملی نکرد. دوما اگر آقای فتحی پول دارد اول بدهکاری اش به من و همان بچه های شهرداری که سرپرست تیم بودند را بدهد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: زمانی که تیم می رفت ترکیه برای اردو پانزده میلیون تومان پول خروجی تیم را من دادم که هنوز پس نداده اند. باشگاه اگر پول دارد پس طلب من و سرپرستان سابق که از جیب شان هزینه کردند را بدهید.

مومنی در ادامه گفت: در این 10 ماه خیلی برای آکادمی کار کردم از جمله این که یک ورزشگاه متروکه را به یک کمپ آبرومند تبدیل کردم و یا اینکه که «تلکه بگیرها» و آنهایی که از جیب پدر و مادر ها هزینه کردند و فاکتورش را از باشگاه می گرفتند را از مجموعه اخراج کردم. اما انگار هر فردی صادقانه تر کار کند بیشتر مورد بی مهری قرار می گیرد.

مومنی در پایان تصریح کرد: به دوستان توصیه می کنم به جای تمرکز روی زمان حال و برنامه ریزی برای آینده، مرتب «گذشته گذشته» نکنند چون در این صورت حرف برای گفتن از گذشته بسیار است.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها