یحیی به سپاهان می‌رود و برانکو به پرسپولیس!

پرسپولیس گرچه روی دور برد است، اما وضعیت این تیم همچنان بحرانی است و هر لحظه ممکن است جرقه‌ای منجر به آتشی بزرگ شود.

یحیی به سپاهان می‌رود و برانکو به پرسپولیس!

 

شروین رمضانی- در هفته‌های اخیر پرسپولیس شرایط خاصی را پشت سرگذاشته، از اعتصاب در فیفادی، تا بردهای شیرین اما برخلاف ظاهر ماجرا، بحران به بالاترین حد خود رسیده و درویش و یحیی گل‌محمدی آماده تقابلی دوباره هستند.

داستان از آنجا اوج گرفت که باشگاه نه به تعهدات مالی خود در این فصل متعهد بود، نه حتی آپشن‌های سه گانه فصل قبل را به بازیکنان و کادرفنی پرداخت. علاوه بر اینها برخلاف تصور یحیی، درویش علاقه‌ای به تمدید قرارداد سرمربی موفق پرسپولیس نداشت.

همه این مسائل روی هم تلنبار شد تا آتش اختلافات اوج بگیرد و یحیی با حمایت شاگردانش جنگ سرد را استارت بزند. اعتصاب 2 روزه تمرین، سفر ناگهانی گل‌محمدی به دبی و البته عدم حضور در جلسات هیات مدیره، همه و همه حکایت از عمق بحران دارد.

گرچه یحیی در نهایت با وجود ادعای عدم وجود قراردادی میان وی و پرسپولیس، در کنار تیم حاضر شد و حتی پیکان را هم شکست داد، اما همه چیز آماده یک تخاصم بزرگ است.

یحیی در سپاهان، برانکو در پرسپولیس؟

گفته می‌شود بعد از آنکه سرمربی موفق پرسپولیس دید هیچ پالس مثبتی در خصوص تمدید قرارداد از سوی درویش مطرح نمی‌شود، مذاکراتش با ساکت را آغاز کرده و بعید نیست فصل بعد با توجه به عدم علاقه مورایس برای ادامه حضور در سپاهان، یحیی را روی نیمکت زردهای طلایی ببینیم. از سوی دیگر درویش با مشاورانی که پیشکسوت پرسپولیس هم هستند، به اجماع رسیده که برانکو گزینه‌ای در دسترس است و می‌تواند فصل بعد بدون مشکل پس از پایان کارش در عمان به پرسپولیس بیاید.

موضوعی که در این میان عجیب به نظر می‌رسد رویکرد درویش است. سوال اینجاست باشگاهی که مشکل مالی دارد، چطور می‌خواهد با یک سرمربی خارجی قراردادی دلاری ببندد؟ واضح است که برانکو مربی ارزانی نیست و حداقل برای یک فصل حضور در جمع سرخپوشان 1 میلیون دلار مطالبه خواهدکرد.

قرارداد برانکو در دوره قبلی حضور به واسطه بدعهدی پرسپولیس یک طرفه فسخ شد و او موفق شد با شکایت، چند صد هزار دلار هم از سرخپوشان بگیرد. ایا درویش دوباره می‌خواهد پرسپولیس را در چنین شرایطی قرار دهد؟

اساسا مشخص نیست چرا باید یک مدیرعامل به دنبال تغییر کادرفنی باشد، آن هم وقتی هرچه جام بوده را به تازگی درو کرده‌اند.

یحیی باید چه جامی می‌گرفت که ناکام بود و حالا درویش می‌خواهد جانشین برایش پیدا کند؟ فراموش نباید کرد که چنین تصمیماتی از سوی درویش، پرسپولیس موفق را به حاشیه خواهدبرد و این تیم را از مسیر دور خواهدکرد. موضوعی که قطعا با سکوت هواداران پرسپولیس مواجه نخواهدشد.

منبع: خبر فوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    من یحیی رو دوست دارم. پشت ماجرا رو نمی دونم.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها