هیچکس از شرایط کشور راضی نیست/سرمربیان سپاهان و تراکتور به فرار از ایران فکر می‌کنند!

سرمربیان سپاهان و تراکتور با وجود داشتن قرارداد در مصاحبه‌های مختلف از رفتن می‌گویند.

هیچکس از شرایط کشور راضی نیست/سرمربیان سپاهان و تراکتور به فرار از ایران فکر می‌کنند!

به گزارش روزنامه اعتماد، در سطح اول فوتبال کشورمان با وجود هزینه‌های بسیاری که برای خرید بازیکن و ‌مربی می‌شود نشانی از پیشرفت مشاهده نمی‌شود! برنامه‌ریزی غلط که از سوءمدیریت شکل گرفته به اضافه نبود امکانات لازم به جز اینکه هواداران فوتبال را دلسرد کرده، مربیان و بازیکنان حرفه‌ای خارجی‌ در کشورمان را هم هرروز بیشتر ناامید می‌کند تا جایی که سرمربیان سپاهان و تراکتور با وجود داشتن قرارداد در مصاحبه‌های مختلف از رفتن می‌گویند.

ژوزه مورایس که قراردادی سه ساله با سپاهان دارد در ابتدای سال دوم مسوولیتش در مصاحبه با یک رسانه پرتغالی از ژست محافظه‌کارانه‌اش بیرون آمده گفته است که از زندگی در ایران خیلی راضی نیست، چرا که باعث فاصله گرفتن از برخی عادت‌هایش شده و انتظار داشته شرایط بهتر از اینها باشد.

همین‌طور پاکو خمس، سرمربی تراکتور نیز با اشاره به کیفیت زمین تیمش گفت: «ما چهارشنبه در این زمین تمرین کردیم و احساس کردم زمین نرم شده است و مشکل سال گذشته را دارد. من گفته بودم باید زمین زیر کشت برود، ولی هیچ تغییری ندادند. این چیزی است که من را عصبی می‌کند و پیش خودم می‌گویم آیا ارزش دارد من اینجا بمانم و کار کنم؟»/ اعتماد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • همان بهتر که بروند !!

    این فوتبالیستها و مربیان مفت خور همان بهتر که بروند !!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها