صداوسیما و میثاقی زیر تیغ فدارسیون/ حمله تمام عیار تاج به میثاقی

فدراسیون فوتبال: صداوسیما در فوتبال ایران اختلاف‌افکنی و فتنه‌پراکنی می کند/ مجری شبکه سه از انتخاب فدراسیون فوتبال در جمع برترین‌های آسیا ناراحت است.

صداوسیما و میثاقی زیر تیغ فدارسیون/ حمله تمام عیار تاج به میثاقی

فدراسیون فوتبال ایران در بیانیه تندی خطاب به رئیس سازمان صداوسیما از سیاست رسانه ملی در قبال فوتبال انتقاد کرد و نوشت: امیدوار بودیم ریاست سازمان صداوسیما به رویه اختلاف‌افکنی و فتنه‌انگیزی برخی برنامه‌های فوتبال رسانه ملی پایان بدهد.

به قول مجریان خود صداوسیما ۸۰ میلیون ایرانی به تیم ملی فوتبال عشق می‌ورزند و مایه نشاط اجتماعی و انسجام و وحدت ملی است اما حیرت زده می‌شویم که برنامه دوشنبه شب شبکه سه تلاش عجیبی داشت تا بین فدراسیون فوتبال و تیم ملی تفرقه افکنی کند و بگوید تیم ملی ربطی به فدارسیون فوتبال ندارد.

چنین رویکردهای غیر کارشناسی است ‌که مخاطب عام را دلزده می کند تا آنتن مملکت بیش از دو ساعت و نیم در اختیار اتاق فرمانی باشد که از طریق گوشی فرامین را منتقل می‌کند و فرمان می دهد و فرمان می دهد.

دریغ از حضور یک کارشناس در برنامه... و البته در ادامه با بغض نامزدهای برترین های آسیا را هم به سخره می‌گیرد تا حضور فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران در بین کاندیداهای بهترین های قاره آسیا را هم بی اهمیت جلوه می‌دهد.

 میثاقی گویا از انتخاب فدراسیون فوتبال در بین کاندیداهای برترین قاره آسیا ناراحت است که حتی انتخاب های کنفدراسیون فوتبال آسیا را هم به سخره می گیرد.

 و حتی حاضر نیست ۳۰ ثانیه از وقت برنامه دو ساعت و نیمه برنامه را به این موضوع مهم و ملی اختصاص بدهد، مثل سایر برنامه های رسانه ملی در سه روز اخیر.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها