چرا یحیی با پرسپولیس فسخ کرد؟

یحیی گل محمدی امروز گام نهایی برای جدایی از پرسپولیس را برداشت.

چرا یحیی با پرسپولیس فسخ کرد؟

به گزارش منابع خبری،سرانجام پس از تعمیق اختلافات بین یحیی گل محمدی و رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس و عدم حضور یحیی در تمرینات این تیم،گل محمدی امروز قرار داد خود با تیم مدافع عنوان قهرمانی را فسخ کرد.

فسخ یک طرفه،حق باشگاه به یحیی؟

گویا در قرارداد یحیی با پرسپولیس بندی وجود دارد مبنی بر اینکه در صورت عدم پرداخت مطالبات او طی مهلت 10 روزه،گل محمدی حق فسخ قرارداد را دارد و هیچ مانعی بر سر راه او وجود ندارد.

گفته می شود علاوه بر مطالبات مالی او،عدم خرید مهاجم خارجی و نیز عدم تامین مالی تیم برای مسابقات آسیایی هم دلیل دیگری است که او را به این جمع بندی برساند که مهلت 10 روزه به پرسپولیس بدهد.

عملکرد گل محمدی پس از برانکو به قدری موفقیت آمیز بود که پرسپولیس با هدایت وی توانست بار دیگر به فینال جام باشگاه های آسیا صعود کند اما با اشتباه معروف مهدی شیری از دستیابی به عنوان قهرمانی بازماند. گل محمدی سال گذشته نیز که حواشی متعددی به دلیل حوادث سیاسی داشت اما توانست پرسپولیس را مقتدرانه به قهرمانی لیگ برتر نائل کند.

از این رو به نظر می رسد مدیران پرسپولیس با توجه به نظر مثبت هواداران و نیز کسب افتخارات متعدد، به هر قیمتی که شده قرارداد با وی را تمدید کنند و تا بار دیگر پرسپولیس جام لیگ را بالای سر ببرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها