باشگاه الاتحاد عربستان:

AFC گفت بازی برگزار نمی شود، از سپاهان شکایت میکنیم

باشگاه الاتحاد عربستان اعلام کرد بر اساس نظر ناظر AFC زمین را ترک کرده و قطعا از سپاهان شکایت خواهد کرد.

AFC گفت بازی برگزار نمی شود، از سپاهان شکایت میکنیم

به گزارش مستقل آنلاین،روزنامه عکاظ چاپ عربستان نوشت:

باشگاه الاتحاد توضیح داد که ناظر  AFC برای دیدار با سپاهان اصفهان که قرار بود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود، به آنها اعلام کرد که این دیدار برگزار نمی شود و از تیم عربستانی خواست که ورزشگاه را ترک کند. این باشگاه در بیانیه رسمی ای که وی از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی "X" منتشر کرد آمده است و در آن گفته است:

باشگاه الاتحاد تصریح می کند که پس از ورود به ورزشگاهی که بازی با سپاهان در آن برگزار می شود، از سوی ناظر AFC اعلام شد که این بازی در تاریخ مشخص شده برگزار نمی شود و این تیم می تواند ورزشگاه را ترک کرده و بر این اساس نظر هیئت مدیره باشگاه،ورزشگاه را ترک کرده است» و در ادامه بیانیه آمده است: «باشگاه بر اساس شایستگی پیگیری خواهد کرد.» این تصمیم و از کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌خواهد که حقوق باشگاه را که طبق قوانین و مقررات تضمین شده حفظ کند.

 در ادامه بیانیه ذکر شده ضمن تشکر از سفیر خادم حرمین شریفین در جمهوری اسلامی ایران، وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال عربستان، به دلیل توجه و پیگیری هایی که این تیم در طول اقامت خود در ایران تا رسیدن ماموریت به شهر جده داشتند سپاسگذاریم.

اتحادیه فوتبال عربستان در بیانیه ای که از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی X منتشر کرد، حمایت کامل خود را از باشگاه الاتحاد که نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا است، اعلام کرد و افزود: فدراسیون فوتبال عربستان از تمایل کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری این مسابقه در شرایط مناسب قدردانی کرد و با تاکید بر حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال گفت: فدراسیون فوتبال عربستان با پیگیری مستمر نمایندگان خود که باشگاه الاتحاد را در ایران همراهی کردند، این موضوع را مورد توجه قرار داد. برای باشگاه الاتحاد و انجام کلیه اقدامات قانونی برای حفظ حقوق آن تلاش خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها