دندان تیر کردن تاج برای ۲۸ میلیون طلب ایران!

گزارش اعتماد از جزییات طلب‌های بلوکه شده ایران نزد فیفا؛ این پول‌ها صاحب دارد؛ فدراسیون بگوید خودش چقدر آورده دارد؟

دندان تیر کردن تاج برای ۲۸ میلیون طلب ایران!

به گزارش روزنامه اعتماد، روز شنبه مهدی تاج اعلام کرد: فدراسیون فوتبال و باشگاه‌های ایرانی در زمان حاضر حدود ۲۸ میلیون دلار در حساب فیفا پول دارند که عمده این پول برای فدراسیون فوتبال است.

در مورد نقشه‌ای که رییس فدراسیون برای خرج این پول کشیده است هم چند نکته را باید درنظر گرفت. اول از همه بحث پول ویلموتس است که با توجه به اطلاعات از قبل منتشر شده و همین نقل‌قول تاج مشخص می‌شود هنوز پرداخت نشده است و ماهیانه رقمی به عنوان دیرکرد به آن اضافه می‌شود. دوم اینکه نصف آن ۱۶ میلیون دلاری که بابت صعود به جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نصیب فوتبال ایران شده طبق مصوبه‌ای که در زمان ریاست عزیزی خادم در مجمع فدراسیون فوتبال به تصویب رسیده باید به استان‌های محروم و کم‌برخوردار بابت توسعه فوتبال برسد.

در نتیجه پرسش این سوال از مهدی تاج بسیار ضروری به نظر می‌رسد: با توجه به توضیحات بالا، رییس فدراسیون خودش به عنوان درآمدزایی برای فوتبال ایران چه کرده است؟ به جز حساب کردن روی پولی که در آمدنش به فوتبال ایران هیچ نقشی نداشته است کدام قرارداد اسپانسری را بسته یا از کدام ارگان و نهاد پولی به حساب فدراسیون نشانده؟ اگر به هر دلیلی مشکل تحریم‌های ایران حل نشد، رییس فدراسیون برای گذراندن امور روزمره به جز قرض و ایجاد تعهد چه برنامه دیگری دارد؟/ اعتماد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها