ورود رونالدو به تهران/ تدارک ایران برای حضور رونالدو در تهران؛ سیم کارت بدون فیلتر و بنرهای استقبال در خیابان‌ها

مهدی تاج پیش از این گفته بود: مسلما اگر تلاش‌ها و رایزنی‌های بنده نبود این اتفاق نمی‌افتاد و ما شاهد حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو در ایران نبودیم

ورود رونالدو به تهران/ تدارک ایران برای حضور رونالدو در تهران؛ سیم کارت بدون فیلتر و بنرهای استقبال در خیابان‌ها

پرویز پرستویی نوشت: «کل سفر رونالدو و کاروان النصر به تهران حتی ۴۸ ساعت هم طول نخواهد کشید. اما کل کشور دلشوره حفظ آبرو دارد.»

 

 

ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان، همراه با سایر اعضای این تیم با پروازی اختصاصی، ریاض را ترک کرد و وارد تهران شد


بی بی سی نوشت: پرسپولیس فردا در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی میزبان النصر است. به گفته‌ رسانه‌های ایران بازیکنان النصر امروز عصر در ورزشگاه آزادی که کارگران مشغول بازسازی آن هستند، تمرین می‌کند و در هتل اسپییناس، یکی از اقامتگاه‌های لوکس تهران، ساکن خواهد شد.

گذشته از حضور ستاره بزرگ فوتبال دنیا در تهران، آن چه نظر برخی از منتقدین را جلب کرده است، «ذوق‌زدگی» و «اقدامات غیر متعارف» مسئولان در رابطه با این بازیکن نامدار است.


مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، حضور باشگاه‌های عربستانی در ایران را «محصول مدیریتش» دانست. او ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ به خبرنگاران گفته بود: «مسلما اگر تلاش‌ها و رایزنی‌های بنده نبود این اتفاق نمی‌افتاد و ما شاهد حضور ستاره‌هایی مانند رونالدو در ایران نبودیم.»
همشهری، رسانه شهرداری تهران، نیز امروز نوشت: « شهرداری تهران در اقدامی شایسته، بنرهایی در مسیر فرودگاه تا هتل نصب کرده و به رونالدو و تیم النصر خوش آمد گفته است. شرکت ایرانسل نیز اعلام کرده سیم کارت های بدون فیلتر اعضای تیم النصر به آنها اهدا شده است تا اقامتی راحت در ایران داشته باشند.»

بنرهای خوشامدگویی شهرداری تهران
پیش از این شماری از چهره‌های سرشناس ایرانی در شبکه‌های مجازی به انتقاد از رفتار تبعیض‌آمیز در برابر رونالدو پرداختند و گفتند که باید با ملت ایران هم رفتاری مشابه صورت بگیرد.

در یکی از این واکنش‌ها پرویز پرستویی، سینماگر، در پستی انتقادی گفته که: «کل سفر رونالدو و کاروان النصر به تهران حتی ۴۸ ساعت هم طول نخواهد کشید. اما کل کشور دلشوره حفظ آبرو دارد.»
او در ادامه تلاش مسئولان از جمله در زیباسازی مسیر فرودگاه و حل مشکل فیلترینگ را به فیلم «میهمان مامان»، ساخته درایوش مهرجویی، تشبیه کرده و خطاب به مسئولان گفته: «چه ساختید که حالا اینهمه نگران حضور موقت یک میهمان سرشناس هستید؟»

برخی رسانه‌های ورزشی نیز تصاویری از استقبال مردم ایران از رونالدو را منتشر کردند.

تجمع هواداران رونالدو مقابل فرودگاه امام خمینی و هتل اسپیناس پالاس

تجمع هواداران علاقه‌مند به رونالدو در فرودگاه امام خمینی برای استقبال از ستاره پرتغالی
 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • بی نام،

    اینهمه یک بازیکن بیگانه را حلوا حلوا کردن نشان از حقارت و خود کم بینی دارد.

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها