سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان

سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در مورد تیم ملی ایران نوشت: تیم ملی ایران با رنکینگ ۲۳ جهان، یکی از تیم‌های پر فراز و نشیب تابستان امسال بود.

سایت فیبا: ایران، تیم پرنوسان تابستان

جام جهانی بسکتبال 2019 در حالی از نهم شهریور ماه برای ایران آغاز می‌شود که بیشتر تیم‌های دنیا در حال انجام بازی‌های دوستانه هستند. فدراسیون جهانی بسکتبال، فیبا در مورد گروه ایران نوشت: تیم ملی ایران با رنکینگ 27 جهان، یکی از تیم‌های پر فراز و نشیب تابستان بود. تیم‌های پورتوریکو، اسپانیا و تونس خیلی دوست دارند که بدانند با کدام نسخه از تیم ایران در جام جهانی روبرو خواهند شد، تیمی که روسیه را 91 بر 84 شکست داده و در مقابل مجارستان 90 امتیاز گرفته یا تیمی که با اختلاف 30 امتیاز به یونان باخته؟!

تیم ملی اسپانیا یکی از ارکان قدرت در جهان بسکتبال است. حضور آنها در بین 4 تیم برتر جام جهانی 2019، حداقل انتظار از اسپانیاست.

پورتوریکو تیم شانزدهم جهان است و به خاطر کسب مدال نقره بازی‌های پان آمریکن در لیما، شرایط خوبی دارد. آنها برای رسیدن به فینال، آمریکا و جمهوری دومینیکن را شکست دادند. شاید این موج اعتماد به نفس، پورتوریکو را بالاتر از ایران و تونس به مرحله دوم جام جهانی برساند.

شرایط تونس هم مثل ایران، پرنوسان است که شاید باعث غافلگیری ایران، پورتوریکو و اسپانیا شود. تونس از طرفی لهستان را 60 بر 47 شکست داده و در طرف مقابل با اختلاف 38 امتیاز به فرانسه باخته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها