بیرانوند استقلالی شد

بیرانوند استقلالی شد

بیرانوند و کریمی به توافق کامل دست پیدا کرده‌اند و قرار است ظرف ۲۴ ساعت باشگاه استقلال مبلغ نهایی شده را برای بیرانوند آماده کند تا دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در لیگ بیست و سوم پیراهن استقلال را بر تن کند.

 

بیرانوند دیگر بازیکن پرسپولیس نیست!
 

تحلیل‌های حقوقی ارائه شده درباره فسخ قرارداد بیرانوند، هواداران فوتبال به ویژه پرسپولیس و استقلال را گمراه کرده است. برخی‌ها از فسخ غیرقانونی حرف می‌کنند و برخی‌ها از قانونی بودن این اقدام علیرضا بیرانوند می‌گویند.
در این رابطه اما یکی از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال گفت:« فسخ قرارداد بازیکن وقتی در سازمان لیگ ثبت شده است، یعنی بازیکن تبعات هر نوع اتفاقی را پذیرفته است. پس وقتی قرارداد فسخ شده، آقای علیرضا بیرانوند دیگر بازیکن باشگاه پرسپولیس نیست و اگر اتفاقات به سمتی برود که بخواهد در این باشگاه بماند، باید قرارداد جدید امضا کند.
اگر به باشگاه دیگر برود هم پرسپولیس باید به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند.

ولی شکایت پرسپولیس منجر به اجرای دوباره قرارداد قبلی نمی‌شود و باید تاکید کنم که در صورت  اثبات ادعا فقط محرومیت برای بازیکن و باشگاهی که او را جذب کرده به دنبال خواهد داشت. تصمیم‌گیرنده در این رابطه هم با توجه به قوانین جدید، کمیته تعیین وضعییت فدراسیون خواهد بود.

هجوم هواداران به صفحه بیرانوند

هجوم هواداران سرخابی به صفحه گلر پرسپولیس و ۲۷ هزار کامنت برای تصمیم جنجالی بیرانوند

تصمیم علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس مبنی بر فسخ یک طرفه قرارداد با این باشگاه و شایعه مذاکرات استقلال با این گلر ملی پوش باعث شده تا هواداران سرخابی از شب گذشته تا به حال حسابی درگیر این ماجرا شوند.

در همین راستا در اقدامی قابل پیش بینی در آخرین پستی که علیرضا بیرانوند در صفحه شخصی اش منتشر کرده از شب گذشته تاکنون بالغ از ۲۷ هزار پیام ثبت شده که شامل درخواست های هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس از این بازیکن است.

برخی از هواداران استقلال از حضور او در جمع آبی ها استقبال کرده اند و بالعکس آن‌ها برخی از هواداران پرسپولیس هم از او خواسته اند که به تیم رقیب نرود. 



 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها