استقلال ماشین سازی را دست کم نگیرد

پیشکسوت آبی پوشان گفت: استقلال تمرینات پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشته و حالا این تیم تشنه حضور در بازیهای رسمی است.

استقلال ماشین سازی را دست کم نگیرد

محمد نیک سیرت اظهار داشت: بر خلاف دو سه سال پیش که استقلال تمرینات پیش فصل کاملی نداشت، قبل از لیگ نوزدهم یک دوره تمرینی خوب و کامل را پشت سر گذاشت و بدن بازیکنان مدتهاست آماده بازی است.

وی اضافه کرد: ما خودمان مربی هستیم و می‌دانیم آماده نگه داشتن بدن‌ها بدون بازی رسمی چقدر سخت و دشوار است. این تیم و بازیکنانش تشنه بازی رسمی هستند و اوج هنر یک مربی مثل استراماچونی این است که این بدنها را همچنان آماده نگه دارد.

مهاجم پیشین آبی پوشان تاکید کرد: شاید ماشین سازی مدعی قهرمانی نباشد، اما حتما تیم خوبی است و از آن مهمتر این که این تیم برای استقلال ناشناخته است. همیشه دو سه هفته اول که تیم‌ها از هم شناخت خوبی ندارند امکان ثبت نتایج دور از انتظار وجود دارد.

نیک سیرت با اشاره به نارضایتی استراماچونی بیان داشت: نمی‌دانم داخل بدنه باشگاه چه خبر است اما شاید بتوان سرمربی استقلال را برای عدم رضایت از شرایط موجود محق دانست. همین بی برنامگی در کل فوتبال ایران کافی است تا هر مربی حرفه‌ای را خسته و ناراضی کند. 

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: البته از استراماچونی انتظار می‌رود تا خویشتن‌داری بیشتری داشته باشد و خودش این فضا را ملتهب‌تر نکند. او خودش می‌تواند نقطه قوت و برگ برنده این فصل استقلال باشد و برای همین باید بکوشد تا تمرکزش به هم نریزد. 

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها