لمپارد: اختلاف سطح ما با منچستریونایتد ۴ گل نبود/ از این بازی برداشت‌های مثبتی داریم!

فرانک لمپارد ادعا کرد تیمش لایق شکستی سنگین مقابل منچستریونایتد نبوده است.

لمپارد: اختلاف سطح ما با منچستریونایتد ۴ گل نبود/ از این بازی برداشت‌های مثبتی داریم!

فرانک لمپارد پس از شکست 4 بر صفر تیمش در خانه منچستریونایتد در حساس‌ترین بازی هفته اول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، این نتیجه را منصفانه ندانست.

سرمربی جوان تیم فوتبال چلسی در پایان بازی گفت: چهار اشتباه و چهار گل ... . باید منتقد عملکرد خودمان باشیم. نیم ساعت ابتدایی بازی را کنترل کردیم، اما در ادامه چند تصمیم بد گرفتیم. باید در پایان نیمه اول جلو می‌افتادیم.

وی افزود: نمی‌توانم راضی باشم. منچستری‌ها سریع هستند و اگر به  این تیم  اجازه فرار پشت دفاع را بدهید، می‌تواند به شما آسیب بزند.

لمپارد با بیان اینکه «در نیمه اول راحت‌تر بودیم»، خاطر نشان کرد: می‌توان از این بازی درس‌هایی گرفت. حق ندارید در این سطح اشتباهی مرتکب شوید. 

«اختلاف دو تیم چهار گل نبود.»، سرمربی چلسی با تأکید بر این موضوع گفت:  ما بدون بازیکنان مهم و ملی‌پوش‌مان به میدان رفتیم، اما نمی‌خواهم از این به عنوان یک بهانه استفاده کنم. ما چهار اشتباه کردیم و حریف به گل رسید. این واقعاً هشداری برای ماست.

وی افزود: ما چلسی هستیم و نمی‌خواهیم به اینجا بیاییم و 4 بر صفر ببازیم. برای دقایق زیادی از مسابقه، تفاوت دو تیم به اندازه نتیجه نبود، اما باید آن را بپذیریم. 

لمپارد در خاتمه تصریح کرد: سوپرجام و سپس اولین بازی خانگی در پیش است، پس برداشت‌های مثبتی از این بازی خواهیم داشت و البته نکات منفی را هم بررسی می‌کنیم. 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها