پولم را ندهند دیگر به استقلال برنمی‌گردم!

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که پس از برگزاری فینال جام حذفی با پرسپولیس ایران را ترک کرد اخیراً به یکی دو نفر از مسئولان استقلال پیغام داده و در رابطه با فصل آینده پرس و جو کرده است. رافائل تاکید دارد اگر استقلال می‌خواهد او همچنان بازیکن این تیم باقی بماند باید هر چه سریع تر مطالبات معوق را تسویه حساب کند در غیر اینصورت برای فصل آینده با آنها به توافق نخواهد رسید.

پولم را ندهند دیگر به استقلال برنمی‌گردم!

به گزارش مستقل آنلاین؛ خبر ورزشی نوشت: استقلال هنوز بابت فصل قبل با بازیکنانش تسویه حساب نکرده است.

رقابت های لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته در حالی به پایان رسید که استقلال با بازیکنان و اعضای کادرفنی خود تسویه حساب نکرده است و مشخص نیست تکلیف آنها چه خواهد شد؟ قدر مسلم اینکه استقلال باید پول همه این نفرات را بدهد چون اگر چند ماه از پرداخت نشدن مطالبات آنها بگذرد و کار به فیفا یا و فدراسیون فوتبال آسیا بکشد پرونده های بزرگی تشکیل می‌شود که کوچکترین دردسر آنها برای استقلال تداوم محرومیت از حضور در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و دیگر مانند سابق نیست که یک فوتبالیست یا مربی سالها دنبال طلبش بدود و باشگاه دچار مشکل نشود.

البته داستان بازیکنان خارجی که اصلاً متفاوت است. آنها از طریق کمیته انضباطی فیفا می توانند شکایت کنند و خیلی زودتر از نفرات داخلی به مطالبات خود می رسند ولی بعضی از این نفرات ترجیح می دهند از راه تعامل کار را جلو ببرند. برای مثال رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال که پس از برگزاری فینال جام حذفی با پرسپولیس ایران را ترک کرد اخیراً به یکی دو نفر از مسئولان استقلال پیغام داده و در رابطه با فصل آینده پرس و جو کرده است. رافائل تاکید دارد اگر استقلال می‌خواهد او همچنان بازیکن این تیم باقی بماند باید هر چه سریع تر مطالبات معوق را تسویه حساب کند در غیر اینصورت برای فصل آینده با آنها به توافق نخواهد رسید.

جدا از رافائل سیلوا، کوین یامگا و خود ریکاردو ساپینتو خارجی های دیگری هستند که از استقلال طلب دارند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها