اقدام جدید علیه استقلال! احتمال جریمه باشگاه چقدر است؟

پرونده آمانوف فعلا در مرحله تحقیقات در اتاق حل‌اختلاف فیفا قرار دارد و با وجود آنکه گفته می‌شود وکیل وی تلاش کرده تا حکم فوری برای این بازیکن علیه استقلال بگیرد اما گویا در این پرونده تا به امروز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

اقدام جدید علیه استقلال! احتمال جریمه باشگاه چقدر است؟

به گزارش مستقل آنلاین؛ عزیزبک آمانوف، بازیکن خارجی فصل گذشته استقلال نیز که شکایت سفت و سختی بابت مطالباتش از استقلال در فیفا انجام داده و قصد دارد چندین برابر طلب 100 هزار دلاری از باشگاه استقلال پول دریافت کند. این در‌حالی است که برخی از مسئولان قبلی استقلال بر این اعتقاد بودند شاید آمانوف حکم 700 هزار دلاری بابت طلبش از این باشگاه بگیرد. برخی رسانه‌ها طی دو روز گذشته درباره آخرین وضعیت آمانوف مدعی شده بودند که طبق اعلام افراد حقوقی، اگر باشگاه استقلال نتواند به‌موقع مبلغ سنگین درخواستی آمانوف را به او پرداخت کند ممکن است با امتیاز منفی به لیگ برتر بیست‌و‌سوم وارد شود. درواقع آمانوف توانسته از استقلال به فیفا شکایت کند و حالا بار دیگر استقلال در خطر بسته شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی و شاید بدتر از آن، در خطر کسر امتیاز در رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر قرار بگیرد.

این در‌حالی است که طبق شنیده‌های «فرهیختگان» پرونده آمانوف فعلا در مرحله تحقیقات در اتاق حل‌اختلاف فیفا قرار دارد و با وجود آنکه گفته می‌شود وکیل وی تلاش کرده تا حکم فوری برای این بازیکن علیه استقلال بگیرد اما گویا در این پرونده تا به امروز اتفاق جدیدی رخ نداده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها