پایان کار ربیعی با مس رفسنجان

این مربی جوان و موفق حالا باید تیم فصل آینده خود را انتخاب کند و باید دید روی نیمکت کدام تیم فصل جدید فوتبال را شروع می‌کند.

پایان کار ربیعی با مس رفسنجان

با مشخص شدن سه گزینه نهایی برای سرمربیگری مس رفسنجان مشخص شد کهمحمد ربیعی و تیم نارنجی‌پوش لیگ برتر به پایان راه خود رسیده‌اند. ربیعی که 4 فصل در مس حضور داشت، علاوه بر صعود با این تیم به لیگ برتر سه فصل در سطح اول فوتبال ایران روی نیمکت رفسنجانی‌ها نشست و نتایج مناسبی به‌دست آورد.

ربیعی که یکی از باثبات‌ترین مربیان فوتبال ایران محسوب می‌شود، حالا به پایان راه خود و مس رفسنجان رسیده است. به نظر می‌رسد پیشنهادهایی که ربیعی از برخی تیم‌های لیگ برتری و به خصوص استقلال دریافت کرد، باعث شد تا کمی از مس دور شود. در این خصوص پورمحمدی مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان هم در مصاحبه‌ای که داشت، اعلام کرد با ربیعی صحبت کرده و گزینه اول این باشگاه او بوده است اما شرایط برای ادامه همکاری مهیا نشده است.

ربیعی که در نیم فصل دوم لیگ برتر چندین بار در نشست‌های خبری هم گفته بود ماموریتش در این باشگاه آخر فصل به پایان می‌رسد حالا تقریبا به پایان همکاری خود با مس رسیده و نیمکت این تیم دچار تغییر می‌شود.

ربیعی در جلساتی که با مدیران مس رفسنجان داشت، به این جمع‌بندی رسید که با توجه به شرایط امسال این باشگاه در بحث بودجه و مسائل دیگر نمی‌تواند نارنجی‌پوشان را به سمت رتبه‌ای بالاتر از پنجمی سوق بدهد. او در مصاحبه‌های خود هدفش را کسب سهمیه آسیایی اعلام کرده بود و با شرایط موجود این مساله برایش دست نیافتنی تلقی می‌شد و به همین ترجیح داده که با رقم زدن نتایج خوب مس رفسنجان را ترک کند.

حالا با توجه به اینکه سه گزینه نهایی نیمکت مس رفسنجان مشخص شده‌اند، باید منتظر ماند و دید چه کسی هدایت این تیم را برعهده می‌گیرد. در بین سه گزینه موجود با توجه به پابرجا ماندن مشکل جواد نکونام برای بازگشت به فوتبال و اینکه گفته می‌شود با محرم نویدکیا صحبت خاصی انجام نشده، شانس ساکت الهامی برای سرمربیگری مس بیشتر به نظر می‌رسد، هرچند که به نظر می‌رسد سرمربی بعدی کار سختی برای تکرار رتبه فصل گذشته مس رفسنجان داشته باشد.

مقصد بعدی ربیعی هم در لیگ برتر موضوعی مبهم است. این مربی جوان و موفق حالا باید تیم فصل آینده خود را انتخاب کند و باید دید روی نیمکت کدام تیم فصل جدید فوتبال را شروع می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها