فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا| صعود یاران حسن‌زاده و حذف نمایندگان عراق و کره جنوبی

یاران علی‌اصغر حسن‌زاده در تیم فوتسال شنزن نانلینگ چین موفق شدند از گروه خود در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا صعود کنند.

فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا| صعود یاران حسن‌زاده و حذف نمایندگان عراق و کره جنوبی

هفته سوم و پایانی مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا، عصر امروز (یکشنبه) با برگزاری دیدارهای گروه‌های A و B آغاز شد که نتایج این بازی‌ها به شرح زیر است:

گروه A

* شنزن نانلینگ چین 3 - استار FS سئول کره جنوبی 2

* پورت FC تایلند 3 - ارم قرقیزستان صفر

گروه B

* تای‌سون‌نام ویتنام 6 - نفت الوسط عراق 4

* الریان قطر 5 - AGMK ازبکستان 7

با این نتایج، نماینده میزبان با برتری در هر سه دیدار مرحله گروهی، با 9 امتیاز به صدرنشین گروه A مسابقات به مرحله بعدی صعود کرد. شنزن نانلینگ نیز که علی‌اصغر حسن‌زاده را در ترکیب دارد، در روزی که این بازیکن دو گل به ثمر رساند، 6 امتیازی و به عنوان تیم دوم گروه، راهی دور بعد شد.

تیم تای‌سون‌نام ویتنام با کسب 9 امتیاز موفق شد به عنوان صدرنشین گروه B به دور بعدی مسابقات راه یابد و در مرحله یک‌چهارم نهایی، به مصاف شنزن نانلینگ برود. تیم AGMK ازبکستان نیز با 6 امتیاز و به عنوان تیم دوم گروه، راهی مرحله بعدی مسابقات شد و در دور بعد برابر تیم میزبان صف‌آرایی می‌کند. نفت الوسط عراق به همراه فرهاد توکلی و الریان قطر به همراه محمد طاهری هم نتوانستند جایی میان هشت تیم برتر مسابقات پیدا کنند.

مرحله گروهی مسابقات فردا با برگزاری دیدارهای گروه‌های C و D به پایان می‌رسد. در همین چارچوب، مس سونگون از ساعت 14:30 و در دیداری که صدرنشین گروه D را تعیین می‌کند، به مصاف ناگویا اوشنز ژاپن می‌رود.

برنامه دیدارهای فردا به شرح زیر است:

گروه C

بانک بیروت لبنان - واموس اندونزی (ساعت 9:30)

سورو کمپانی تاجیکستان - ویکتوریا یونیورسیتی کالج میانمار (ساعت 12)

گروه D

مس سونگون ایران - ناگویا اوشنز ژاپن (ساعت 14:30)

الظفره امارات - کاظمیه SC کویت (ساعت 17)

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها