آخرین وضعیت نیمکت فولاد خوزستان

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بدون وقفه و با جدیت در حال بررسی گزینه‌ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت این تیم هستند.

 آخرین وضعیت نیمکت فولاد خوزستان

هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان بدون وقفه و با جدیت در حال بررسی گزینه‌ها جهت تقویت تیم و اتخاذ بهترین تصمیم برای نیمکت این تیم هستند.

 به نقل از ‌سایت باشگاه فولاد خوزستان، آرمین مرادی سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان ضمن بیان مطلب فوق، اظهار داشت: مجموعه باشگاه فولاد این روزها در کنار اقدامات اجتماعی و استعدادیابی گسترده در سطح استان خوزستان، امر آماده‌سازی تیم بزرگسالان خود را در دست انجام دارد و از جمله اصلی‌ترین مسائلی که هیئت مدیره و مدیرعامل طی این مدت پیگیر آن بوده است، بررسی اهداف کلی، تعیین تکلیف وضعیت تیم بزرگسالان و انجام گفت‌وگوهای اولیه با برخی بازیکنان تأثیرگذار فصل گذشته است.

مرادی در ادامه گفت: البته اولویت و اصلی‌ترین موردی که باشگاه به آن توجه داشته است، مشخص شدن وضعیت نیمکت فنی تیم است که کلیه اعضای محترم هیئت مدیره باشگاه به‌صورت گروهی در حال تصمیم‌گیری و جمع‌بندی نهایی در این خصوص هستند.

سخنگوی باشگاه فولاد در ادامه ضمن رد برخی اخبار در مورد سرمربی تیم بزرگسالان باشگاه، اظهار داشت: انتخاب سرمربی در باشگاه بزرگ فولاد به آیتم‌ها و مسائل بسیاری ارتباط دارد. باشگاه فولاد خوزستان با توجه به اهدافی که برای آن ترسیم شده است، ساختاری متفاوت دارد و به همین خاطر پروسه انتخاب نفرات و آماده‌سازی تیم حساسیت خاص خود را دارد. در حال حاضر هنوز جمع‌بندی و تصمیم نهایی اتخاذ نشده و باشگاه با دقت در حال انجام کار در این زمینه است و انتشار هرگونه گمانه‌زنی و اخبار در این زمینه را رد می‌کنیم.

وی در ادامه خطاب به هواداران فولاد، گفت: فولاد افتخار فوتبال جنوب و استان خوزستان است و به همین دلیل از مدیران شرکت گرفته تا تک تک اعضای هیئت مدیره باشگاه همه به‌صورت یکدل و متحد برای موفقیت آن در تلاش هستند و مطمئناً این عزیزان با اتخاذ بهترین تصمیم‌ها زمینه حضور پرقدرت تیم را در رقابت‌های فصل آتی فراهم می‌کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها