توضیح باشگاه نساجی درمورد فعالیت نقل و انتقالات

تمام تلاش باشگاه در این روزها، موفقیت و رسیدن به اهداف مدنظر در بستن مناسب تیم بوده تا هواداران عزیز و فهیم خبرهای خوشی را مطلع شوند.

 توضیح باشگاه نساجی درمورد فعالیت نقل و انتقالات

باشگاه نساجی توضیحاتی درمورد روند نقل و انتقالات خود به شرح زیر صادر کرد:

" از نخستین روز آغاز فصل نقل‌وانتقالات، مجموعه افراد سیاست‌گذار و تصمیم‌گیر باشگاه به‌طور مستمر در حال پیگیری جذب بازیکنان مورد نیاز سیدمهدی رحمتی، سرمربی تیم هستند.

فارغ از اینکه گاهاً در فضای مارکت بازیکنان، شایعات هدایت‌شده و حباب‌های تصنعی به‌وجود می‌آید اما مجموعه مدیریت باشگاه، هوشمندانه و بر اساس اهداف از پیش تعیین شده و دورنمای لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی پیش‌رو در این بازار گام برمی‌دارد تا تمامی منافع باشگاه و مطالبه کلی هواداران عزیز در مسیر موفقیت پیش رفته و حفظ شود.

در این روزها مذاکرات ثمربخشی صورت‌گرفته و توافقاتی نیز انجام شده که تا روزهای آینده به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد و لذا هیچ‌گونه نگرانی خاصی از اینکه در بازار نقل‌وانتقالات جا بمانیم، وجود ندارد و به‌طور قطع با توجه به ظرفیت‌های این باشگاه پرهوادار، پیشرو نیز خواهیم بود.

تمام تلاش باشگاه در این روزها، موفقیت و رسیدن به اهداف مدنظر در بستن مناسب تیم بوده تا هواداران عزیز و فهیم خبرهای خوشی را  مطلع شوند.

بی‌تردید راضی کردن همه افکار و خواسته‌ها امکان‌‌پذیر نیست. لکن ایمان داشته باشید، بهترین انتخاب‌هایی را خواهیم داشت تا به بالاترین ‌کیفیت تیم خود دست یابیم."

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها