اسلامی: نباید زحمات مطهری فراموش شود

مهاجم نساجی از زحمات سرمربی سابق این تیم تقدیر کرد.

اسلامی: نباید زحمات مطهری فراموش شود

کریم‌ًاسلامی که یکی از بهترین‌های نساجی در این فصل بوده، درباره شرایط این تیم با حضور کارلوس هرناندس عنوان کرد: تیم ما تازه دو، سه روز با ایشان کار کرده که در این مدت طبیعتا هیچ مربی‌ای نمی‌تواند کار خاصی انجام بدهد ولی سرمربی جدید سعی داشته با بازیکنان آشنا شود و در جریان روند کار تیم قرار بگیرد. به نظرم نیاز به زمان دارد تا کاملا با شرایط نساجی آشنا شود و معتقدم خیلی زود این اتفاق می‌افتد.

او  که در این فصل سه گل زده، دو پاس گل داده و چهار پنالتی گرفته، در خصوص جدایی حمید مطهری از این تیم پس از ۲۵ هفته عنوان کرد: آقا حمید واقعا برای تیم وقت می‌گذاشت و زحمت می‌کشید، اما به نظرم تاس او نچرخید و نباید زحماتش را با این چند هفته فراموش کرد و یادمان نرود فصل قبل را چطور تمام کردیم.

اسلامی یادآور شد: بالاخره سال اول سرمربیگری آقا حمید بود و با این وجود تیم ما در نیم‌فصل اول عملکرد خوبی داشت و در جام حذفی هم الان به جمع هشت تیم رسیدیم که هنوز هم شانس صعود به مراحل بالاتر و حتی قهرمانی را داریم. به ایشان خسته نباشید می‌گوییم و جزء بهترین مربیانی بود که من تا الان کار کردم و شک نکنید که در آینده حرف‌های زیادی در عرصه مربیگری از ایشان می‌شنویم و امیدواریم در آینده موفق باشند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها