گاف فدراسیون آسیا را از باشگاه‌های ایران می‌گیرد؟

اشتباه فدراسیون فوتبال باعث شده باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای تکمیل مدارک خود دچار مشکل شوند.

گاف فدراسیون آسیا را از باشگاه‌های ایران می‌گیرد؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا ۳۱ فرودین ۱۴۰۲ در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال خواست که این فدراسیون از باشگاه‌های ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بخواهد تا فرم‌های مربوط به اطلاعات باشگاه‌ها را تکمیل کنند اما علی‌رغم فرصت بسیار زیادی که فدراسیون فوتبال داشت، نامه مذکور دیروز (۲۳ خرداد) در اختیار باشگاه‌ها قرار گرفته است.

در این زمینه یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس به ایسنا گفت که دیروز این نامه از سوی فدراسیون فوتبال در اختیار این باشگاه قرار گرفته و این در حالی است که مهلت تکمیل فرم‌ها که حدود ۵۰ صفحه است، تا فردا (۲۵ خرداد) خواهد بود. از طرف دیگر باشگاه‌های ایرانی اگر حتی تا فردا فرم‌ها را تکمیل کنند، باید امضای دبیر کل فدراسیون فوتبال را هم بگیرند تا بعد بتوانند مدارک را آپلود کنند.

در نهایت باید مشخص شود که این کم‌کاری از کدام رکن فدراسیون فوتبال نشات گرفته است. در حال حاضر تنها دو سناریو به ذهن می‌رسد که یا دپارتمان بین‌الملل فدراسیون فوتبال در چک کردن ایمیل‌ها کم‌کاری کرده و دیر از وجود چنین ایمیلی آگاه شده است یا دپارتمان بین‌الملل این ایمیل را به دبیرکل فدراسیون فوتبال اطلاع داده اما دبیرکل این نامه را دیر هنگام به باشگاه‌ها ارسال کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها