پورموسوی: حرکت استقلال خوزستان کُند است و مجبورم به پیشنهادهایم فکر کنم

الان هوا گرم است و مسئولان استان به «هواخنکی» رفته‌اند و با نزدیک شدن به انتخابات آنها ورزش‌دوست می‌شوند و از آن استفاده ابزاری می‌کنند.

 پورموسوی: حرکت استقلال خوزستان کُند است و مجبورم به پیشنهادهایم فکر کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که این تیم را به لیگ برتر بازگرداند، حرکت آبی‌پوشان خوزستانی را کُند توصیف کرد.

سیدسیروس پورموسوی در مورد وضعیتش برای تمدید قرارداد با استقلال خوزستان گفت: ما قرار بود نشستی با مدیران باشگاه داشته باشیم، ولی ظاهراً هنوز بودجه مشخص نشده و تا الان هم مذاکره‌ای برای فصل آینده به‌صورت جدی صورت نگرفته است. البته فردای روزی که به لیگ برتر صعود کردیم جلسه‌ای با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره داشتم که در آنجا سه خواسته مهم خودم را به آنها گفتم.

وی ادامه داد: بحث اول من تسویه حساب با بازیکنان و بحث دوم تعیین بودجه باشگاه بود. بحث سوم هم در نظر گرفتن یک زمین تمرین ثابت بود. این سه شرط مهمی بود که من با باشگاه در میان گذاشتم، ولی هنوز هیچکدام از این مسائل به‌صورت کامل روشن نشده است.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که آیا از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارد‌ یا خیر، اظهار داشت: بله، من پیشنهاد دارم. قبلاً گفته بودم که اولویت اول من استقلال خوزستان است، اما متأسفانه حرکت این باشگاه کُند است و با این شرایط مجبورم به پیشنهادهای دیگرم فکر کنم.

سرمربی فصل گشته استقلال خوزستان که از مسئولان استانی در خوزستان انتقاد کرده بود، یادآور شد: ما یک زمین تمرین می‌خواهیم و حتی حاضر هستیم هزینه آن را خودمان بدهیم، ولی هیچ‌کس حاضر نیست به استقلال خوزستان کمک کند. الان هوا گرم است و مسئولان استان به «هواخنکی» رفته‌اند و با نزدیک شدن به انتخابات آنها ورزش‌دوست می‌شوند و از آن استفاده ابزاری می‌کنند. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها