پایان قرارداد کریم باقری با پرسپولیس

باید دید در صورت جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، کریم باقری همچنان مثل سال های سابق بر روی نیمکت خواهد نشست یا نه.

 پایان قرارداد کریم باقری با پرسپولیس

پرسپولیس با توجه به وضعیت مبهم یحیی گل محمدی برای ادامه همکاری و همین طور سفرهای پیاپی به خارج از کشور و ندادن لیست خرید و مازاد، روزهای بلاتکلیفی خود را پشت سر می گذارد و معلوم نیست در نقل و انتقالات چه سرنوشتی خواهد داشت.

در این میان به جز چند بازیکن که با پایان فصل قراردادشان به پایان رسیده و بازیکن آزاد محسوب می شوند، کریم باقری نیز یکی از چهره هایی است که با پایان فصل دیگر قراردادی با باشگاه نداشته و مربی آزاد محسوب می شود و معلوم نیست تمایلی به ادامه همکاری با باشگاه پرسپولیس دارد یا نه. دلیل این ابهام نیز به ادعای چند تن از حاضرین در تمرین پرسپولیس برمی گردد که گویا چند هفته قبل شاهد این جمله از کریم باقری بوه اند که اعلام کرده: "ما هم رفتنی شدیم" و تا به امروز نیز هیچ مذاکره ای برای تمدید قرارداد با باشگاه نداشته است.

به نظر می رسد یکی از دلایل اصلی تعلل باقری برای تمدید، بلاتکلیفی یحیی گل محمدی است و کریم باقری نمی داند یحیی با پرسپولیس ادامه همکاری می دهد یا نه. از سوی دیگر باشگاه نیز با توجه به این که سرمربی تیم هنوز لیستی ارائه نکرده نمی داند یحیی گل محمدی تمایلی به ادامه همکاری با باقری یا بقیه دستیارانش دارد یا نه.

فراموش نکنیم کریم باقری در تمام فصل های گذشته عضو ثابت نیمکت پرسپولیس و کادر فنی سرخ‌ها بوده و از زمان سرمربیگری علی دایی در سال 1392 به عنوان مربی و دستیار کنار برانکو ایوانکویچ، گابریل کالدرون و یحیی گل محمدی حضور داشته است. بدون این که نیم نگاهی به سرمربیگری داشته باشد و صرفا علاقه اش همکاری با پرسپولیس به عنوان مربی است نه سرمربی. از این رو همواره از آقا کریم به عنوان رکن اصلی حفظ نظم و انضباط درون رختکن، اردوها و تمرینات پرسپولیس و همین طور پایه گذار برقراری پرستیژ مجموعه تیمی سرخ ها در بازی های رسمی یاد شده و بسیاری از اهالی فوتبال نقش او را در برقراری نظم و انضباط بین بازیکنان انکارناپذیر می دانند.

باید دید در صورت جدایی احتمالی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، کریم باقری همچنان مثل سال های سابق بر روی نیمکت خواهد نشست یا نه. ضمن این هنوز این ابهام هم وجود دارد در صورت ادامه حضور یحیی گل محمدی بر روی نیمکت، او باز هم تمایل به ادامه همکاری با کریم باقری خواهد داشت یا قرار است نفر دیگری را به مجموعه اضافه کند.

به هر روی باشگاه پرسپولیس با توجه به وضعیت یحیی گل محمدی این روزها بلاتکلیف ترین روزهای خود را سپری می کند و همین بلاتکلیفی به بازار شایعات دامن زده است. باید دید درنهایت رضا درویش می تواند طی چند روز آینده و با مشخص کردن وضعیت یحیی گل محمدی، پرسپولیس را از این بلاتکلیفی خارج کند یا نه.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها