درودگر: از قانون تمکین می‌کنم؛ جدایی حقیقی قطعی نشده است

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: درمورد انتخابات هیات فوتبال تهران تابع قانون هستم.

 درودگر: از قانون تمکین می‌کنم؛ جدایی حقیقی قطعی نشده است

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: درمورد انتخابات هیات فوتبال تهران تابع قانون هستم.

صادق درودگر درمورد اینکه ظاهرا مطابق قوانین با توجه به انتخابش به عنوان مدیرعامل باشگاه نساجی، دیگر نمی‌تواند در انتخابات هیات فوتبال تهران شرکت کند، اظهار داشت: این یک قانون است و ما هم باید از قانون تمکین کنیم. دیگر هم خود را درگیر انتخابات هیات فوتبال نمی‌کنم و امیدوارم اتفاقات خوبی برای هیات تهران بیفتد. تمرکز من در حال حاضر فقط روی باشگاه نساجی است.

وی درمورد آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه نساجی، گفت: کارها را با برنامه و همفکری انجام می‌دهیم. امیدوارم تیم شایسته‌ای برای این فصل مسابقات و لیگ قهرمانان آسیا تدارک ببینیم.

مدیرعامل نساجی در خصوص اینکه آیا جدایی علیرضا حقیقی از این تیم قطعی شده است، توضیح داد: خیر. هنوز جدایی او قطعی نشده است. منتظر هستیم رحمتی از سفر بیاید تا در این مورد صحبت کنیم.

درودگر درمورد اینکه نساجی چه زمانی کامل می‌شود، پاسخ داد: تا  قبل از آغاز اردویمان در ترکیه که 9 یا 10 تیر خواهد بود، این کار را انجام می‌دهیم.

وی درخصوص اینکه چند بازیکن دیگر به نساجی اضافه خواهند شد، گفت: تاکنون مراحل جذب بالای 7-6 بازیکن جدید در حال نهایی شدن است. می‌خواهیم به تیم‌های پایه و تمام استعدادهای استان توجه کنیم.

مدیرعامل نساجی درمورد وضعیت بازیکنان تمدیدی، عنوان کرد: هر زمان رحمتی از سفر آمد، این کار را هم انجام می‌دهیم.

درودگر با اشاره به آخرین وضعیت جذب مربیان تمرین دهنده و بدنساز خارجی برای نساجی، تاکید کرد: حدود 10 گزینه داریم که رحمتی باید از بین آن‌ها انتخاب نهایی‌اش را به ما اعلام کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها